پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
مقالات ثبت شرکت

ثبت شرکت در منطقه آزاد اروند

ثبت شرکت در منطقه آزاد اروند

با توجه به مزیت های بسیار زیادی که ثبت شرکت در مناطق آزاد به همراه دارد سرمایه‌گذاران بسیار زیادی به سراغ ثبت شرکت در منطقه آزاد اروند می روند و شرکت خود را به صورت مسئولیت محدود و یا سهامی خاص و شرکت های بازرگانی در این منطقه به ثبت می‌رسانند.

در این مطلب قصد داریم ضمن بررسی تمامی مراحل و شرایطی که برای ثبت شرکت در مناطق آزاد در نظر گرفته شده است، به اهمیت و چرایی شرکت در منطقه آزاد اروند نیز بپردازیم.

در صورت درخواست سریع و آنلاین برای ثبت شرکت در مناطق آزاد می توانید از طریق فرم زیر اقدام نمایید.

ثبت شرکت آنلاین در سامانه پایدار ثبت

 

 

دلایل اهمیت ثبت شرکت در منطقه ازاد اروند

منطقه آزاد اروند‌‌ رود در محل تلاقی دو رودخانه اروند و کارون واقع شده است و شامل شهرهای آبادان و خرمشهر و مینوشهر میشود.

به دلیل همجواری با کشورهای عراق و کویت و داشتن ظرفیت های ارتباطی بی نظیر از نظر ارتباطات دریایی و هوایی و همچنین حمل و نقل جاده ای می توانیم بگوییم که این منطقه آزاد به عنوان یکی از مناطق آزاد و ویژه تجاری در کشورمان شناخته می‌شود که یک فرصت استثنایی در اختیار سرمایه گذاران قرار می‌دهد تا از این طریق بتوانند واردات و صادرات کالای خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

شرکت با کسب و کارهایی که در منطقه آزاد اروند راه اندازی می شوند می توانند به راحتی محصولات مختلف را بدون پرداخت عوارض گمرکی صادر نمایند.

در کنار این موارد می توانیم مزایای صنعتی بسیار زیاد دیگری را نیز برای منطقه آزاد اروند به شماره این که به کسب و کارهای مختلف اجازه می دهد تا به راحتی برای سرمایه‌گذاری در این منطقه ترغیب شوند.

مزایای ثبت شرکت در منطقه آزاد اروند

زمانی که کسب و کارها شرکت خود را در انواع مختلف در این منطقه به ثبت برساند می توانند از مزیت‌های بسیار زیادی بهره مند شوند که در ادامه سعی میکنیم به تمامی این موارد بپردازیم.

قبل از بررسی مزیت های سرمایه گذاری در منطقه آزاد اروند و ثبت شرکت در این منطقه بهتر است بگوییم که بزرگ ترین و شاید مهم‌ترین مزیتی که ثبت شرکت در منطقه آزاد اروند به همراه دارد، معافیت مالیاتی ۲۰ سالگی کلیه فعالیت ها در تمام زمینه ها در منطقه آزاد میباشد. این یعنی اگر شما کسب و کار خود را در منطقه آزاد راه اندازی کنید، می توانید تا ۲۰ سال از پرداخت مالیات معاف باشید و این موضوع می‌تواند از نظر درآمدی و هزینه ها بسیار به رشد کسب و کار شما کمک کند.

از دیگر مزایای ثبت شرکت در منطقه آزاد اروند می توان به موارد زیر اشاره نمود.

حمایت و ضمانت سرمایه گذار و سرمایه‌های خارجی و داخلی

معافیت ۱۰۰ درصدی قراردادهای صنعتی و پیمانکاری با شرکت ها و کسب و کارهای مختلف

بدون محدودیت میتوانید امکان مشارکت با سرمایه گذاران خارجی را داشته باشید.

قانون ارزش افزوده جهت انتقال کالاهای تولید شده در منطقه آزاد به سرزمین اصلی تا ۱۰۰ درصد تولیدات قابل استفاده میباشد.

ورود خروج اصل سرمایه و سود حاصل از فعالیت اقتصادی شما در مناطق آزاد به صورت کامل آزاد است.

مالکیت صد درصدی سرمایه گذاران خارجی در اراضی استیجاری این منطقه

امکان دسترسی به انرژی ارزان

امکان دسترسی به نیروی انسانی ماهر و کارازموده از ملیت های مختلف

امکان معرفی محصولات تولیدی با هزینه کم از طریق برگزاری نمایشگاه های ادواری

صدور روادید اتباع خارجی در مناطق آزاد

شرایط مساعد سرمایه گذاری در بخش های مختلف صنایع و خدماتی و کشاورزی

مزایای ثبت شرکت در منطقه آزاد اروند

مراحل ثبت شرکت در منطقه آزاد اروند

برای اینکه بتوانید شرکت خود را در منطقه آزاد اروند به ثبت برسانید باید ابتدا تمامی استعلام های لازم را در مورد شرکت ثبت شده قبلی انجام دهید و در صورتی که نام شرکت شما و مشخصات آن قبلاً به ثبت نرسیده باشد می توانید به راحتی شرکت و کسب و کار خود را در انواع مختلف به ثبت برسانید.

در مناطق آزاد می توانید شرکت و کسب و کار خود را به ۷ نوع مختلف از جمله ثبت شرکت مسئولیت محدود و ثبت شرکت سهامی خاص به ثبت برسانید.

بعد از اینکه نوع شرکت خود را انتخاب کردید باید به سراغ تهیه مدارک مورد نیاز برای هر کدام از شرکت های مورد نظر بروید.

در صورتی که تمامی شرایط ثبت شرکت و همچنین مدارک مورد نیاز را به درستی تهیه کرده باشید می توانید هزینه های مربوط به انواع ثبت شرکت را در مناطق آزاد اروند پرداخت کرده و از مزیت های مختلفی که ثبت شرکت برای شما به همراه دارد بهره مند شوید.

با توجه به اینکه ثبت شرکت در منطقه آزاد اروند به صورت سهامی خاص و مسئولیت محدود مشتریان بسیار زیادتری دارد شرکتها و موسسات و سازمان هایی که در این منطقه فعالیت می کنند، بیشتر تمایل دارند تا شرکت و کسب و کار خود را به این دو نوع به ثبت برسانند ها بتوانند در سریع ترین زمان ممکن و با پرداخت هزینه های بسیار مناسب و اقتصادی از مزیت های ثبت شرکت در مناطق آزاد استفاده کنند.

مدارک ثبت شرکت در مناطق آزاد

در صورتی که قصد داشته باشه شرکت یا کسب و کار خود را در منطقه آزاد اروند رود به ثبت برسانید باید برای هر کدام از انواع شرکت های سهامی خاص و مسئولیت محدود مدارک خاصی را تهیه کرده و در اختیار مراجع و سامانه های ثبت شرکت قرار دهید.

مدارک ثبت شرکت سهامی خاص در منطقه آزاد اروند

با توجه به اینکه ثبت شرکت سهامی خاص اعتبار بیشتری نسبت به مسئولیت محدود دارد و به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید در مزایده‌ها و مناقصه‌ها های دولتی و رسمی نیز شرکت کنید، بهتر است در صورتی که قصد دارد فعالیت‌های گسترده خود را در واردات صادرات انجام دهید و کالاها و تولیدات خدماتی را نیز در اختیار شرکت داخلی و خارجی قرار دهید از این نوع ثبت شرکت استفاده نمایید.

در منطقه آزاد اروند رود شرکتهای سهامی خاص برای ثبت شدن به مدارک زیر نیاز دارند.

دو نسخه اساسنامه شرکت تکمیل و به امضای سهامداران رسیده باشد.

تکمیل ۲ نسخه اظهارنامه شرکت و امضای آن توسط کلیه سهامداران

ارائه ۲ نسخه صورتجلسه مجمع عمومی که توسط سهامداران و بازرسان امضا شده باشد

این سمت مدیران و بازرسان و ارائه مدارک شناسایی برابر باعث شده تمامی اعضای هیئت مدیره و سهامداران و بازرسان

ارائه مدارک شناسایی شامل کپی کارت ملی و شناسنامه اعضا

گواهی بانکی مبنی بر پرداخت حداقل ۳۵% سرمایه اولیه شرکت به یک حساب مجزا به اسم شرکت و محفوظ در نزد بانک

دریافت مجوزهای فعالیت اقتصادی از معاونت سرمایه گذاری سازمان های مربوط به مراجع و مراکز مناطق آزاد اروند رود

نکته: در صورتی که اعضای هیئت مدیره و سهامداران شرکت سهامی خاص منطقه شامل اشخاص حقیقی باشند باید آخرین روزنامه رسمی شخص حقوقی و نامه معرفی نماینده در سربرگ شرکت و کپی شناسنامه و کارت ملی برابر باعث شده نماینده شخص حقوقی نیز همراه دیگر مدارک به سامانه ثبت شرکت در منطقه آزاد اروند ارسال شود.

مدارک لازم جهت ثبت شرکت با مسئولیت محدود

در صورتی که قصد دارید بدون نیاز به شرکت‌ها و با عدم محدودیت برای تغییر هر کدام از اعضا به راحتی شرکت و کسب و کار خود را در سریعترین زمان ممکن به ثبت رسانده و از مزیت‌های آن استفاده نمایید می توانید به سراغ ثبت شرکت مسئولیت محدود بروید.

برای این که بتوانید ثبت شرکت در منطقه آزاد اروند را به صورت مسئولیت محدود انجام دهید باید مدارک زیر را آماده کرده و در اختیار مراجعه و سامانه ثبت شرکت ها قرار دهید.

تقاضانامه ثبت شرکت در دو برگ

کپی مدارک شناسایی شامل شناسنامه و کارت ملی اعضا و کلیه سهامداران

شرکت نامه

اساسنامه در دو جلد و امضای تمامی صفحات آن توسط سهامداران

گواهی عدم سوء پیشینه برای کلیه اعضا

صورتجلسه مجمع عمومی موسسین و هیئت مدیره در دو نسخه

ارائه تاییدیه پرداخت حق الثبت به سازمان مناطق آزاد اروند رود

ثبت شرکت مئولیت محدود در منطقه آزاد اروند

مدارک مورد نیاز جهت ثبت دفاتر بازرگانی در منطقه آزاد اروند

بسیاری از افراد در کسب و کارها به سراغ ثبت دفاتر بازرگانی در مناطق آزاد اروند رود می روند تا از این طریق بتوانند به سود و درآمد قابل توجهی دست پیدا کنند. تهیه کردن مدارک ثبت شرکت در مناطق آزاد به خصوص ثبت شرکت در انزلی و اروند رود از جمله مهم ترین مراحلی است که باید حتما توسط افراد متخصص انجام شود.

برای اینکه بتوانید علاوه بر ثبت شرکت در منطقه آزاد اروند رود به راحتی عملیات ثبت دفاتر بازرگانی را نیز در این منطقه انجام دهید می‌توانید مدرک زیر را آماده کرده و در اختیار مراجعه و سامانه ثبت شرکت ها قرار دهید.

اظهارنامه ثبت نام در دفاتر بازرگانی

شناسنامه سرمایه گذار یا گذرنامه اتباع خارجی

پلمپ دفاتر تجاری شامل دفتر روزنامه کل

و مجوز فعالیت اقتصادی صادره از معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان مناطق آزاد

هزینه ثبت شرکت در منطقه آزاد اروند

قبل از اینکه به بررسی میزان هزینه ثبت شرکت در منطقه اروند بپردازیم بهتر است به این موضوع اشاره کنیم که هیچ تفاوتی میان استفاده از شرکت ها و موسسات حاضر در این منطقه و موسسات شرکت های مختلفی که در تهران فعالیت های خود را انجام می دهند ندارد.

این یعنی شما به راحتی می توانید حتی از طریق سامانه ثبت شرکت ها تمامی مراحل خود را انجام دهید و با پرداخت هزینه های مختلف راحتی شرکت و کسب و کار خود را به ثبت برسانید. با توجه به اینکه تقریبا ۹۰ درصد امور مربوط به ثبت شرکت در منطقه آزاد اروند به صورت آنلاین انجام می شود شما به راحتی می توانید این عملیات را انجام داده و از مزیت های بسیار زیادی که برای ثبت شرکت در مناطق آزاد وجود دارند بهره مند شوید.

برای اینکه هزینه بسیار کمتری برای ثبت شرکت در مناطق آزاد پرداخت کنید حتماً باید به افراد متخصص که آشنایی کاملی با مراحل و شرایط ثبت شرکت در مناطق آزاد دارند مشورت کنید و کار خود را به دست این افراد بسپارید.

استفاده از دانش و تجربه این افراد متخصص می‌تواند در کاهش هزینه های ثبت شرکت به شما کمک بسیار زیادی بکند. به طور کلی نمی توان برای ثبت شرکت در چابهار و مناطق آزاد دیگر مانند اروند، هزینه و مدت زمان خاص و تغییر را مشخص کرد و برای پایین آوردن هزینه ها بهتر است حتما از سامانه‌های متخصص و معتبری که در ادامه به آنها اشاره می کنیم استفاده کنید.

سامانه ثبت شرکت در منطقه آزاد اروند

برای اینکه بتوانیم شرکت و کسب و کار خود را در منطقه آزاد اروند به صورت قانونی به ثبت برسانید باید از طریق سامانه های قانونی و معتبر برای این کار اقدام کنید.

سامانه آنلاین پایدار ثبت ضمن کاهش هزینه های شما برای انجام امور ثبتی به شما کمک می کند تا بتوانید صفر تا صد عملیات مربوط به ثبت شرکت در منطقه آزاد اروند را به صورت کاملا آنلاین انجام دهید.

در صورت استفاده از خدمات این سامانه می تواند استعلام مربوط به نام شرکت و همچنین مشاوره و کارشناسی کاملاً رایگان ای را تجربه کنید تا بتوانید تمامی مراحل و شرایط ثبت شرکت در این مناطق را به درستی و در سریعترین زمان ممکن پیش ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره