پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
ثبت برند

ثبت برند پوشاک از 0 تا 100 با ارزان ترین تعرفه و هزینه

ثبت برند پوشاک از 0 تا 100 با ارزان ترین تعرفه و هزینه

ثبت برند پوشاک با چه شرایطی امکان پذیر است؟ برای ثبت برند کت و شلوار و ثبت برند لباس چه مدارکی نیاز داریم؟ مهم ترین مراحلی که باید برای ثبت لوگو تجاری و برند خود طی کنیم کدام هستند؟ در این مطلب قصد داریم به صورت کامل تمامی این سوالات را برای آگاهی بیشتر شما نسبت به شرایط ثبت برند و همچنین مدارکی که باید در مراحل مختلف و قانونی طی شده در اختیار داشته باشید پاسخ خواهیم داد.

*** به عنوان اولین سامانه آنلاین رسمی ثبت برند و شرکت در کشور، همه امور مربوط به ثبت قانونی لوگو تجاری و برند شما را به صورت کاملاً آنلاین در سامانه پایدار با استفاده از تیم تخصصی و با دانش انجام می دهیم. برای اینکه به راحتی برند پوشاک خود را با ارزان ترین تعرفه و با رعایت تمامی شرایط ثبت برند و به صورت کاملاً آنلاین به ثبت برسانید حتما این مطلب تخصصی را تا انتها دنبال کنید.

ثبت برند پوشاک

پوشاک به عنوان یکی از اصلی ترین و اساسی ترین نیاز های بشر (نیاز های سه گانه ابتدایی) برای هر فرد و خانواده ای در اولویت اصلی قرار دارد. این اهمیت و جایگاه پوشاک در میان انسان ها با تغییر و تنوع پوشاک و جنس آن ها و حتی نوع پوشش هیچ تغییری نخواهد کرد و روز به روز بر اهمیت آن نیز اضافه خواهد شد.

به همین دلیل شرکت ها و کسب و کار های زیادی سعی کرده اند تا با وارد شدن به این عرصه و پاسخگویی به نیاز های افراد، سود و درآمد بسیار بالایی را به دست آورند. برای اینکه این شرکت ها و کسب و کار ها بتوانند محبوبیت بسیار بیشتری را در بین مشتریان خود به دست بیاورند و البته شهرت بیشتری نیز پیدا کنند باید لوگو و برند تجاری خود به صورت قانونی به ثبت برسانند. این کار باعث می شود تا لوگوی آن ها بر روی پوشاک مورد نظر در ذهن آن مشتریان نقش بسته و در صورت رضایت، مجدداً برای خرید اقدام کنند.

البته ثبت برند پوشاک علاوه بر این مزیت های زیاد ترین نیز مانند جلوگیری از سواستفاده رقبا را نیز به همراه خواهد داشت. این کار باعث می شود تا رقبای شما امکان استفاده از برند و لوگوی تجاری برای جذب مشتریان شما را نداشته باشند. علاوه بر این محبوبیت بسیار بالاتر به واسطه ثبت برند و همچنین افزایش ارزش و دارایی کسب و کار شما از دیگر مواردی هستند که بعد از ثبت برند و لوگو تجاری پوشاک به دست خواهید آورد.

در کنار این موارد می توانید از اعطای وام های دولتی و همچنین اختصاص نمایندگی در شهر ها و استان های مختلف که در زمینه پوشاک می تواند سود و درآمد بسیار بالایی را برای شما به همراه داشته باشد، نیز بهره مند شوید.

 

شرایط ثبت برند پوشاک

مهم ترین شرط ثبت لوگو تجاری پوشاک چیست؟

مهم ترین شرط ثبت برند و لوگو تجاری پوشاک و البسه مختلف را می توانیم عدم شباهت برند و لوگو تجاری شما به برند های ثبت شده قبلی بدانیم. با توجه به اینکه شما اطلاعات کاملی در مورد برند های ثبت شده قبلی ندارید باید ابتدا استعلام های لازم را در این مورد انجام دهید که سامانه آنلاین پایدار با تیم تخصصی خود این کار را به بهترین شکل ممکن برای شما انجام می دهد تا چند گام نسبت به برند های رقیب جلوتر باشید و البته سرعت بسیار بالاتری برای ثبت برند پوشاک داشته باشید.

علاوه بر این باید یک نام کاملاً خلاقانه و جدید برای برند خود انتخاب کنید که شامل اسم مشاهیر، شخصیت های معروف، مکان های جغرافیایی و اسامی خاص نباشد. برای لوگو تجاری نیز باید همین شرایط را در نظر بگیرید و لوگو تجاری خلاقانه ای را طراحی کنید. اگر در این زمینه هم نیاز به مشاوره دارید می توانید از خدمات طراحی لوگو تجاری پایدار ثبت استفاده کنید.

انواع ثبت برند پوشاک کدامند؟

به طور کلی در کشورمان شما می توانید هر نوع برندی را با هر موضوعی به دو صورت کلی یعنی حقیقی و حقوقی به ثبت برسانید. در ثبت برند پوشاک به صورت حقیقی شما نیازی به ثبت شرکت ندارید و بدون اینکه قبلاً شرکت خود را به ثبت رسانده باشید می توانید به راحتی لوگو تجاری اختصاصی برند خود را ثبت کنید.

اما اگر برند خود را به صورت حقوقی می خواهید ثبت کنید باید قبلاً شرکت خود را به صورت رسمی به ثبت رسانده باشید و از مزیت های ثبت قانونی شرکت نیز بهره مند باشید.

چه مدارکی برای ثبت لوگو تجاری نیاز داریم؟

برای ثبت برند با هر موضوعی برای هر دو نوع یعنی اشخاص حقیقی و حقوقی باید مدارک مورد نیاز آن ها را آماده کنید.

مدارک مورد نیاز ثبت برند پوشاک به صورت حقیقی:

کپی مدارک شناسایی شامل کارت ملی و شناسنامه

کپی مجوز فعالیت (باید حتما قبل از ثبت برند لباس و پوشاک تمامی مجوز های لازم را از مراجع مربوطه دریافت نمایید)

کپی کارت بازرگانی ( در صورتی که قصد دارید برند خود را به صورت لاتین ثبت نمایید و صادرات و واردات کالا داشته باشید)

 

مدارک ثبت برند پوشاک

مدارک مورد نیاز برای ثبت برند حقوقی:

کپی مدارک شناسایی اعضای شرکت (شامل کارت ملی و شماره شناسنامه)

کپی مجوز فعالیت

کپی آخرین روزنامه رسمی انتشار یافته شرکت

کپی کارت بازرگانی در صورت ثبت برند به صورت لاتین

*** نکته مهمی که باید در مورد مدارک ثبت برند پوشاک در نظر داشته باشید این است که اگر قصد دارید تمامی کار های ثبتی شما توسط یک وکیل انجام شود باید به او وکالت نامه معتبر بدهید.

هزینه ثبت برند پوشاک چقدر است؟

برای ثبت برند شما می توانید ابتدا اظهارنامه ثبت برند را از طریق سامانه مالکیت معنوی ایران پر کرده و درخواست خود را برای ثبت لوگو تجاری به صورت قانونی ارائه دهید. در صورت تایید اطلاعات و مدارک شما، باید چند مرحله کار اداری انجام دهید و سپس با پرداخت هزینه های انتشار در روزنامه رسمی، برند خود را به صورت قانونی به ثبت برسانید.

انجام امور اداری همیشه طاقت فرسا بوده و به همین دلیل افراد سعی می کنند از این کار خودداری کنند. برای رفاه حال شما و اینکه بتوانید در هزینه ها و زمان خود صرفه جویی نمایید، تیم حقوقی پایدار ثبت این شرایط را فراهم آورده است تا بتوانید با ارزان ترین تعرفه و هزینه ثبت برند، عملیات ثبت برند پوشاک را به صورت کاملاً آنلاین انجام دهید.

در حین عملیات ثبت برند و لوگو تجاری می توانید از مشاوره تخصصی ما برای انتخاب اسم مناسب و همچنین طراحی لوگو تجاری برای کسب و کار خود که شانس ثبت برند شما را در همان مراحل اولیه چند برابر می کند، استفاده نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره