پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
ثبت برند

ثبت برند میوه و سبزی با جدیدترین شرایط و مراحل در پایدار ثبت

ثبت برند میوه و سبزی با جدیدترین شرایط و مراحل در پایدار ثبت

ثبت برند میوه و سبزی مراحلی دارد که باید ابتدا شرایط مورد نظر که در این مطلب به آن اشاره می کنیم، را داشته باشید تا بتوانید مراحل بعدی را به خوبی طی کنید. ثبت برند در زمینه میوه و سبزی می تواند مزایای بسیار زیادی نیز برای شما به همراه داشته باشد. برای اینکه برند خود را در این زمینه و دیگر زمینه های کاری با سریع ترین زمان و کمترین هزینه ثبت برند انجام دهید، می توانید از خدمات سامانه آنلاین پایدار ثبت در این زمینه استفاده کنید.

ثبت برند میوه و سبزی

یکی از مشاغلی که در ایران سوددهی بالایی دارد، تولید و بسته بنده میوه و سبزی و صادرات آن به کشورهای همسایه و یا حتی در سرتاسر دنیا می باشد.

ایران یکی از معدود کشورهایی است که دارای چهار نوع آب و هوا بوده و این باعث شده است تا بتواند تولیدات متنوع و با کیفیتی در این خصوص داشته باشد که در تمامی دنیا طرفداران خاص خود را دارد. از همین روست که یکی از اقدامات مهمی که باید در این خصوص صورت گیرد، آگاهی از شرایط ثبت برند میوه و سبزی است تا بتوان با کمک آن به معرفی بهتر محصولات پرداخت.

البته بسیاری از صاحبان این نوع مشاغل، بدون آن که ثبت برند خود را انجام دهند، اقدام به فعالیت در این شاخه می کنند که این کار باعث می شود که نام برند ایشان، همواره در معرض خطر سرقت باشد. به خصوص آن که عمده عرضه این محصولات در کشورهایی همچون عراق، افغانستان یا پاکستان است که تولیدات میوه و سبزی در تنوع کشور ایران را ندارند.

از همین روست که لازم است تولید کنندگانی که بازارهای داخلی و خارجی را هدف گرفته اند، برای ایجاد تمایز با دیگر رقبا و معرفی محصولات خود در سطح جهانی، اقدام به ثبت برند نموده و با استفاده از شرایط ثبت برند میوه و سبزی در سطح حرفه ای فعالیت های خود را گسترش دهند. شما می توانید برای ثبت برند خود از کارشناسان حقوقی پایدار ثبت راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

ثبت برند میوه و سبزی

انتخاب نام مناسب برای ثبت برند میوه و سبزی

هنگامی که تصمیم می گیرید برندی را ثبت کنید، اولین اقدام اساسی که باید انجام دهید، انتخاب علامت تجاری یا برند خود است که بتواند شما را از دیگر رقبا متمایز نماید. این نام بایستی مطابق با قانون تجارت، مشابهتی با هیچ برند دیگری نداشته و کاملا جدید باشد تا به هیج وجه مشتریان و مخاطبان را به گمراهی نشکشاند.

همچنین لازم است که این نام مطابق با فعالیت و کسب و کار تولید و عرضه میوه و سبزی بوده و یا در این حوزه قرار گیرد تا در بررسی کارشناسی مورد تایید واقع شود. همچنین مجاز به استفاده از نام و علامت دولتی نخواهید بود. در صورتی که در علامت تجاری شما از حروف لاتین استفاده شود، ملزم به ارائه کارت بازرگانی نیز در مدارک خود خواهید بود.

می توانید برای اطمینان از تکراری نبودن نام انتخابی، استعلام گرفته و در خصوص نبودن این نام در طبقه بندی کالایی که در آن فعالیت می کنید، اطمینان حاصل کنید. برای این کار می توانید از طریق پایدار ثبت اقدام کرده و از کارشناسان آن بخواهید در خصوص نام انتخابی خود، استعلام دریافت کنند.

مدارک مورد نیاز ثبت برند میوه و سبزی

در شرایط ثبت برند میوه و سبزی باید در نظر داشته باشید که می توانید به صورت شخص حقیقی و با حقوقی آن را به ثبت برسانید. در صورتی که به شکل شخص حقیقی ثبت برند را انجام دهید، لازم است که تصویر مدارک شناسایی صاحب برند را که شامل کپی شناسنامه و کارت ملی می باشد، ارائه کنید.

هزینه ثبت برند میوه و سبزی

همچنین کپی مجوز فعالیت خود را که می تواند شامل پروانه بهره برداری و یا جواز کسب و کارت بازرگانی باشد، به همراه نمونه ای از تصویر گرافیکی برند در ابعاد 10*10 ارائه نمایید. این درحالی است که برای ثبت برند در قابل شخص حقوقی در کنار مدارک هویتی مدیر عامل شرکت، می بایست تصویری از آگهی تاسیس و تصویری از روزنامه رسمی آخرین تغییرات شرکت را ارائه نمایید.

ضمن آن که  مدارکی که نشان از جواز تاسیس یا بهره برداری شرکت باشد را باید ارائه کنید که عمدتا از وزارت صنایع یا وزارت بهداشت می باشد. به خاطر داشته باشید که مطابق با شرایط ثبت برند میوه و سبزی و برای آن که زمان را از دست ندهید، لازم است تمامی مدارک کامل بوده و ثبت درخواست نیز در سامانه اداره مالکیت معنوی به درستی و با دقت صورت گیرد تا در بررسی کارشناسان، مورد تایید واقع شود.

چنانچه مدارک ثبت شده در سامانه یا اطلاعات درج شده مغایرت داشته و از سوی کارشناسان رد شود، از طریق سامانه ابلاغ شده و دلایل قانونی آن اعلام می شود و برای رفع نقایص اعلام شده سی روز کاری فرصت خواهید داشت. پس از تایید نهایی کارشناسان این اداره، آگهی ثبت برند شما برای نشر در روزنامه رسمی ارسال خواهد شد که در این حالت لازم است همراه با اصل مدارک و اظهارنامه ثبت برند، به اداره مالکیت معنوی مراجعه کرده و گواهی ثبت برند خود را دریافت کنید.

پرداخت هزینه درخواست ثبت برند

چنانچه درخواست ثبت شما از سوی اداره مالکیت معنوی تهران به عنوان مرجع ثبت برند و علامت تجاری ، مورد تایید واقع شود، می بایست برای تشکیل پرونده خود به این اداره مراجعه کرده و هزینه های مربوط به حق ثبت و انتشار در روزنامه رسمی را پرداخت کنید.

برای آن که در جریان هزینه های این مراحل قرار گیرید، می توانید با کارشناسان پایدار ثبت در ارتباط باشید. این نکته را نیز باید اشاره کنیم که کارشناسان حقوقی پایدار ثبت با تجربه و تخصص خود می توانند مسیر و شرایط ثبت برند میوه و سبزی را در مدت زمانی کوتاه تر و با کیفیت بالاتری اجرا نمایند. بدین ترتیب شما می توانید با سپردن امور به ایشان، به تجارت و کسب و کار خود پرداخته و نهایتا گواهی ثبت برند خود را از پایدار ثبت دریافت کنید.

البته برای مدتی که صرف ثبت برند خواهد شد، نمی توان زمان دقیقی اعلام کرد اما به طور معمول حدود شصت روز منظور می شود که به طور معمول بایستی سه روز پس از آن که روزنامه مرحله اول ثبت برند به چاپ رسید، تشکیل پرونده در این اداره صورت گیرد. به خاطر داشته باشید که در صورتی که طی زمان تعیین شده اقدامی صورت نگیرد، حق اعتراضی نخواهید داشت.

از آنجایی که برای عرضه میوه و سبزی در سطح بین المللی ، ثبت برند می تواند نشان از اعتبار بالای کسب و کار باشد، توصیه می شود مطابق با شرایط ثبت برند میوه و سبزی اقدام کرده و با دریافت مشاوره های لازم از پایدار ثبت، در مدت زمان مطلوب، مراحل آن را به اتمام برسانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره