پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
ثبت برند

ثبت برند مشاغل خانگی در سال 1401 چه شرایطی دارد؟

ثبت برند مشاغل خانگی در سال 1401 چه شرایطی دارد؟

ثبت برند مشاغل خانگی با توجه به رو به رشد بودن مشاغل آنلاین و کار در خانه امروزه به عنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه های افرادی که به سراغ این مشاغل می روند مطرح می شود. برای اینکه بتوانید برند مشاغل خانگی خود را به صورت حقیقی یا حقوقی به ثبت برسانید باید ابتدا تمامی شرایطی که برای آن در نظر گرفته شده است را رعایت کنید و یک نام برند و لوگوی تجاری که قبلاً به هیچ عنوان به ثبت نرسیده باشد و شبیه آن نیز وجود نداشته باشد را برای برند خود انتخاب کنید و مدارک مورد نظر را به سازمان مالکیت معنوی ارائه دهید.

البته در صورتی که قصد دارید امور ثبت برند تجاری را به صورت آنلاین انجام دهید و هزینه‌های بسیار کمتری را برای ثبت برند و لوگو تجاری مشاغل خانگی پرداخت کنید می توانید به راحتی این کار را از طریق سامانه آنلاین پایدار انجام دهید.

ثبت برند مشاغل خانگی

مشاغل خانگی در واقع همان مشاغلی هستند که افراد و کسب و کارهای مختلف از طریق افرادی که در منزل حضور دارند مانند مادر های خانه دار انجام می دهند و در واقع مشاغلی که در محیط خانه ها انجام می شود را مشاغل خانگی می گویند. با توجه به آنلاین شدن بسیاری از کسب و کارها انجام امور در خانه و مشاغل خانگی نیز رونق بیشتری نسبت به اغلب پیدا کرده است و برای اینکه شما بتوانید در این زمینه محبوبیت بسیار بیشتری را در نزد مشتریان خود به دست بیاورید حتماً باید برای ثبت برند خود به صورت کاملاً قانونی اقدام نمایید. داشتن برند و لوگو برای یک مشاغل خانگی می تواند باعث شود تا مشتریان اعتماد بیشتری نسبت به آن داشته باشند و البته زمانی که برند و لوگوی تجاری در نزد آنها اهمیت بیشتری پیدا کند قاعدتاً شما می‌توانید بازاریابی بسیار رایگان را از طریق معرفی مشتریان جدید توسط این مشتریان داشته باشید.

 

شرایط ثبت برند مشاغل خانگی

علاوه بر این  در صورتی که برند و لوگوی تجاری مشاغل خانگی خود را به ثبت برسانید می‌توانید از مزایای مختلفی مانند اعطای وام‌ ها برای کسب و کارهای نوپا استفاده کنید که می تواند به خصوص برای مشاغل خانگی که در ابتدای راه با مشکلاتی مانند تامین هزینه‌ها روبرو هستند بسیار مفید و موثر باشد. برای مشاغل خانگی که گسترش بسیار زیادی پیدا کردند امکان دایر کردن و ارائه نمایندگی در شهرها و استان‌های مختلف نیز با ثبت برند فراهم می‌شود.

شرایط ثبت برند مشاغل خانگی

برای این که بتوانید برند خود در زمینه مشاغل خانگی را ثبت کنید باید ابتدا تمامی استعلام های لازم را از مراجع معتبر بگیرید تا برند و لوگوی تجاری که قصد ثبت کردن آن را دارید، به هیچ عنوان به برند و لوگوهای تجاری قبلی شباهتی نداشته باشد.

برای این کار تیم حقوقی پایدار ثبت خدمات ویژه و بی نظیر را برای شما در نظر گرفته است که علاوه بر استعلام رایگان از طریق این سامانه شما می توانید به راحتی با پشتیبانی و آنلاین مشاوره رایگان یک نام برند مناسب انتخاب کنید و البته از خدمات طراحی لوگو تجاری نیز استفاده کنید که با کمترین هزینه در اختیار شما قرار می گیرد.

برای رعایت تمامی شرایط ثبت برند تجاری این نکته را در نظر داشته باشید که برای انتخاب نام برند خودتان باید این موضوع را در نظر داشته باشید که انتخاب اسامی خاص و مکان های جغرافیایی که به خصوص در مورد مشاغل خانگی نمود بیشتری دارند امکان پذیر نیست و شما باید از نام های چند سیلابی که مفهوم برند شما را به درستی منتقل می کنند برای برند خود استفاده کنید. طراحی لوگوی شما نیز باید به گونه‌ای باشد که کاملاً یک لوگو تجاری جدید و خلاقانه را ارائه دهید. استفاده از نشانه‌های رسمی ثبت شده در کشور مانند نشانه های هلال احمر و نشانه‌های سازمان ملی استاندارد و دیگر نشان ها در قوانین ثبت نام مشاغل خانگی به آنها اشاره شده است به هیچ عنوان امکان پذیر نیست مگر اینکه مجوز های لازم برای این کار را داشته باشید.

مدارک ثبت برند مشاغل خانگی

به طور کلی شما می توانید برند خود را در زمینه مشاغل خانگی به دو صورت حقیقی و حقوقی به ثبت برسانید. برای ثبت برند حقیقی نیازی به ثبت شرکت ندارید اما اگر فعالیت های خود را در قالب شرکت به صورت رسمی به ثبت رسانده باشید باید مدارک مورد نظر برای ثبت برند به صورت حقوقی را که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم فراهم کنید.

علاوه بر تصویر و کپی شناسنامه و کارت ملی برای اینکه بتوانید برند خود را به صورت حقیقی ثبت کنید باید مجوز فعالیت خود را نیز در هنگام تکمیل اظهارنامه ثبت برند ارائه نمایید. در نظر داشته باشید که اگر قصد داشته باشید برند خود را بصورت لاتین نیز به ثبت برسانید باید ابتدا برای کارت بازرگانی اقدام نموده و سپس کپی آن را همراه دیگر مدارک ثبت برند ارائه کنید.

برای اینکه برند شما به صورت حقوقی به ثبت برسد باید علاوه بر مواردی که در مورد برند حقیقی به آنها اشاره کردیم کپی آخرین روزنامه رسمی شرکت خود را نیز ارائه دهید.

در مورد ثبت لوگو تجاری مشاغل خانگی و دیگر برندها اگر قصد دارید تمامی عملیات شما توسط یک وکیل انجام شود حتماً باید به وکالت نامه معتبر بدهید.

هزینه ثبت برند مشاغل خانگی

ارزان ترین روش ثبت برند در ایران

برای ثبت برند شما باید ابتدا وارد سامانه مالکیت معنوی ایران شده و اظهارنامه مربوط به ثبت خود را پر کنید تا بعد از طی چند مرحله اداری و پرداخت روزنامه های رسمی و کثیرالانتشار بتوانید برند خود را به صورت رسمی به ثبت برسانید و از لوگوی تجاری آن استفاده نمایید.

اگر قصد دارید تمامی این مسیر برای شما در کمترین زمان ممکن انجام شود و کمترین هزینه ثبت برند در ایران را پرداخت کنید حتماً از خدمات سامانه آنلاین پایدار در اختیار شما قرار داده است استفاده کنید.

در این سامانه شما می توانید تمامی موارد مربوط به استعلام ثبت برند و همچنین مدارک ثبت لوگو تجاری مشاغل خانگی را به صورت کاملا آنلاین و توسط افراد متخصصی که سابقه ثبت برند های مطرح کشوری را دارند انجام دهید. در طول عملیات ثبت نام شما می توانید از طریق پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته در جریان مراحل ثبتی خود قرار بگیرید و البته در صورتی که نیاز به مشاوره داشته باشیم مشاوران می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته تمامی سوالات شما در زمینه ثبت برند مشاغل خانگی را پاسخ دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره