پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
ثبت برند

ثبت برند لوازم جانبی موبایل در سال 1401

ثبت برند لوازم جانبی موبایل در سال 1401

ثبت برند لوازم جانبی موبایل می‌تواند با توجه به رقابت شدیدی که در این حوزه وجود دارد باعث شود که رقبای شما قابلیت استفاده از برند و لوگو تجاری شما را نداشته باشند و در صورتی که این اتفاق رخ بدهد بتوانید از مراجع قانونی جلوی هرگونه ضرر و از دست رفتن مشتری خود را بگیرید. با توجه به نکاتی که باید در مورد شرایط ثبت برند و هم چنین مدارکی که برای برندهای تجاری در نظر گرفته شده است رعایت کنید بهتر است حتما از افراد متخصص در زمینه ثبت برند و لوگو تجاری مربوط به لوازم جانبی موبایل در زمینه فروش و توزیع عمده و خرده آن مشاوره بگیرید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن برند خود را به ثبت برسانید و از مزیت‌های بسیار قانونی خوبی که دارد بهره مند شوید.

ثبت برند لوازم جانبی موبایل

موبایل و تلفن های هوشمند امروزه به عنوان جزء جدایی ناپذیر از زندگی هر فردی وجود دارد و تقریباً می‌توانیم بگوییم که همه افراد جامعه به نوعی درگیر استفاده از این تجهیزات هستند. لوازم جانبی موبایل نیز به عنوان وسیله بسیار پرکاربرد بعد از خرابی ها و یا در صورت نیاز برای تعویض قطعات مختلف مورد استفاده کاربران قرار می‌گیرند. در برخی از موارد نیز شما با توجه به نیازهای جدید مانند مسافرت های طولانی نیاز دارید تا از لوازم جانبی جدیدی مانند پاوربانک استفاده کنید که همه این موضوعات باعث می‌شود تا بازار لوازم جانبی بسیار داغ باشد و شما با رقابت در این حوزه بتوانید سود و درآمد بسیار بالایی را به دست بیاورند زیرا تمامی عموم مردم مخاطب شما هستند و زمانی که یک کسب و کار مخاطب عمومی داشته باشد می تواند با هزینه های مناسب و البته مارکتینگ و تبلیغات بسیار مناسب به سود و درآمد بسیار بالایی برسد.

برای اینکه بتوانید در بازار پر رقابت امروزه حرفی برای گفتن داشته باشید باید حتماً برند و لوگوی تجاری خود را به مشتریان خودتان معرفی کنید تا بتوانند شما را با یک نام برند معتبر و البته جا افتاده بشناسند. در صورتی که قصد دارید چنین کاری را انجام بدهید و هزینه‌ها مارکتینگ و تبلیغات بالایی را برای آن پرداخت کنید بهتر است قبل از هر کاری برای ثبت برند لوازم جانبی موبایل اقدام کنید تا از این طریق می توانید ضررهایی که بعداً به وجود می‌آید و البته مشکلاتی که در استفاده از برند و لوگو تجاری توسط رقبای شما وجود دارد به بهترین شکل ممکن مدیریت و پیشگیری شود.

زمانی که شما ثبت برند خود را به صورت کاملا قانونی در زمینه فروش و توزیع انواع لوازم جانبی موبایل و تجهیزات دیجیتال انجام دهید می‌توانید به سرعت شاهد رشد و توسعه کسب و کار خود باشید و البته از مزیت های بسیار زیادی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم نیز بهره مند شوید.

مزیتهای ثبت برند لوازم جانبی دیجیتال

زمانی که شما قصد دارید در حوزه لوازم جانبی فعالیت کنید می توانید با پرداخت هزینه‌های بسیار مناسب برند و لوگوی تجاری را به ثبت برسانید. این کار بعد از استعلام از سامانه آنلاین پایدار و با پرداخت ارزانترین تعرفه و هزینه ثبت برند در ایران امکان‌پذیر است اما در چه صورتی شما نیاز دارید تا برند و لوگو تجاری خود را به ثبت برسانید و از چه مزیت هایی در این زمینه استفاده خواهید کرد.

استعلام ثبت برند آنلاین

زمانی که شما برند و لوگو تجاری خود را به صورت قانونی به ثبت رساند جلوی هرگونه سوء استفاده از رقبا را گرفته اید. متاسفانه در بازار پر رقابت لوازم جانبی موبایل بسیاری از رقبا برای سود و درآمد بیشتر سعی می‌کنند از برند و لوگو تجاری را برای خودشان برای جذب مشتریان آنها استفاده کنند.

علاوه بر این در صورتی که عملیات ثبت برند لوازم جانبی موبایل را به درستی انجام دهید می توانید با پرداخت هزینه مناسب ارزش و دارایی کسب و کار خود را بالاتر ببرید. در کنار این موارد زمانی که برند شما به صورت قانونی به ثبت رسانده باشد اعتماد و محبوبیت بیشتری نزد مشتریان پیدا کرده و همین موضوع می‌تواند علاوه بر جذب مشتریان جدید باعث شود تا شرکت ها و کسب و کارهای دیگر نیز به راحتی به شما اعتماد کرده و همین موضوع زمینه‌ساز قراردادهای همکاری مناسب را فراهم آورد.

از دیگر مزیت های مهمی که با ثبت برند در زمینه تولید و توزیع لوازم جانبی موبایل می توانید به آن دست پیدا کنید می‌توان به اعطای نمایندگی در شهرها و استان های مختلف اعطای وام های دولتی و سودمندی از آنها برای رشد و توسعه کسب و کار اشاره نمود.

شرایط ثبت برند لوازم جانبی موبایل

در صورتی که قصد چه برند و لوگو خود را در زمینه توزیع و فروش لوازم جانبی موبایل به صورت عمده به ثبت برسانید باید ابتدا تمامی استعلام های لازم را در مورد برندهای ثبت شده قبلی به دست بیاورید تا متوجه شوید که برند شما شباهتی به هیچ کدام از برندهای ثبت شده قبلی ندارد.

برندهای ثبت شده در زمینه های مختلف فعالیت می کنند قبلا این کار را انجام داده اند و شما نباید این کار را انجام دهید تا برند تجاری که قصد ثبت کردن آن را داشته باشید شباهتی با برند های قبلی نداشته باشد و بتوانید یک برند خلاقانه و جدید را بسازید. البته نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که برند و لوگوی تجاری شما نباید مشتری را در شناخت خدمات شما دچار کج فهمی کنند و باید این مورد را در انتخاب نام برند و همچنین طراحی لوگوی تجاری به بهترین شکل ممکن رعایت کنید.

برای انتخاب اسم برند نیز می‌تواند از اسامی خاص و یا اسامی سازمان‌ها که قبلاً به ثبت رسیده‌اند و یا اسامی مشاهیر و البته اسامی مکانهای جغرافیایی استفاده کنید و باید به سراغ اسامی کاملاً جدید و خلاقانه بروید.

چه مدارکی برای ثبت برند لازم داریم؟

برای ثبت برند لوازم جانبی موبایل به صورت حقیقی و حقوقی می توانید اقدام کنید که هر کدام دارای مدارک و شرایط خاصی هستند.

زمانی که شما قصد داشته باشید برند خود را به صورت حقیقی به ثبت برسانید نیازی به ثبت شرکت ندارید و می توانید با ارائه کپی کارت شناسایی و همچنین کپی مجوز فعالیت خود که از مراجع و اتحادیه های فروش لوازم جانبی تهیه شده است برای ثبت برند استفاده نمایید. در صورتی که قصد داشته باشید از مزیت‌های ثبت برند لوازم جانبی موبایل به صورت لاتین نیز بهره مند شوید باید کپی کارت بازرگانی خود را که قبلاً برای تهیه آن اقدام نموده اید تحویل دهید.

شرکت ها و کسب و کارهایی که قبلا به ثبت رسیده‌اند برای ثبت برند باید به صورت حقوقی اقدام نمایند و این موضوع یعنی شما برای مدارک ثبت برند نیاز دارید تا علاوه بر مدارکی که برای برند حقیقی گفته شد، تصویر آخرین روزنامه رسمی شرکت را نیز ارائه کنید.

بهتر است این نکته را در نظر داشته باشید که اگر تمامی کارهای شما باید توسط یک وکیل انجام شود حتماً به وکالت نامه معتبر و رسمی بدهید تا هیچگونه مشکلی در زمینه ثبت برند و مراحل آن نداشته باشد.

هزینه ثبت برند موبایل و لوازم جانبی

 

هزینه ثبت برند لوازم جانبی موبایل چقدر است؟

با توجه به اینکه هزینه ثبت برند در ایران نرخ مصوبی ندارد و موسسات بر اساس خدماتی که ارائه می دهند هزینه هایی را برای آن در نظر می گیرند بسیاری از کاربران با توجه به هزینه‌های بالای که برخی موسسات در نظر می‌گیرند نسبت به ثبت برند و استفاده از مزیت های آن بی میل شده و ترجیح می‌دهند تا این هزینه‌های گزافی را پرداخت نکنند.

نکته مهم که باید در نظر داشته باشید این است که سامانه آنلاین پایدار به عنوان اولین سامانه رسمی ثبت برند لوازم جانبی موبایل به صورت کاملاً آنلاین ارزانترین و پایین ترین هزینه ثبت برند و تعرفه را در نظر گرفته است  تا شما بتوانید به راحتی با پرداخت این تعرفه و استفاده از مشاوره های آنلاین رایگان برند و لوگو تجاری خود را به ثبت برسانید.

برای انتخاب نام برند و همچنین انتخاب لوگوی تجاری و طراحی آن نیز خدمات ویژه و بی‌نظیری در نظر گرفته شده تا شما با استفاده از این خدمات بتوانید به راحتی برای بالا بردن کیفیت ثبت برند خود استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره