پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
ثبت برند

ثبت برند لباس و پوشاک و استعلام 100% آنلاین با کمترین هزینه

ثبت برند لباس و پوشاک و استعلام 100% آنلاین با کمترین هزینه

ثبت برند لباس بعد از قانونی شدن می تواند باعث شود تا محبوبیت بیشتری در بین مشتریان به دست بیاورید و از سوء استفاده رقبا نسبت به نام برند شما جلوگیری کنید می ‌توانیم بگوییم که تمامی مراحل و شرایط که برای ثبت برند در این زمینه در نظر گرفته شده است به شما کمک می کند تا بتوانید به بهترین شکل ممکن عملیات ثبت برند را به صورت آنلاین از طریق سامانه پایدار انجام دهید و با کمترین هزینه از تمامی مزایایی که در این زمینه وجود دارد بهره مند شوید.

ثبت برند آنلاین به شما کمک می کند تا بتوانید با کمترین هزینه، تمامی عملیات ثبتی خود را به دست افراد متخصصی که سابقه بسیار زیادی در زمینه ثبت برند دارد بسپارید و از این طریق می توانید از زمان خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

اگر تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تمامی مراحل و شرایطی که برای ثبت برند لباس در نظر گرفته شده است را به خوبی مورد بررسی قرار می‌دهیم و به شما می‌گوییم که ارزانترین و بهترین روش ثبت برند کدام روش می باشد.

ثبت برند لباس

با توجه به اینکه افراد از گذشته تا کنون و از روزهای ابتدایی زندگی بشر بر روی کره زمین از پوشاک و لباس برای زیبایی و پوشاندن قسمت های مختلف بدن خود در برابر خطرات و همچنین سرما استفاده می کردند می‌توانیم بگوییم که لباس یکی از نیازهای اصلی بشر از دیرباز تاکنون مطرح بوده است و همه عموم جامع به صورت روزانه و یا ماهانه با آن در ارتباط هستند و به نوعی درگیر خرید لباس یا تعویض آن خواهند بود.

همین موضوع اهمیت و گستردگی فعالیت در این زمینه را می رساند و البته به ما گوشزد می‌کند که فعالیت در زمینه عمومی لباس قاعدتاً رقابت تنگاتنگی نیز دارد و اگر بخواهیم برند خود را در این زمینه مطرح کنیم باید با برندهای مطرحی که قبلاً به ثبت رسیده‌اند و سابقه فعالیت سالیان دراز را دارند وارد رقابت شویم.

اگر به عنوان یک پیج اینستاگرام یا وبسایت، تازه کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید و قصد دارید آن را گسترش دهید قبل از اینکه بخواهید به سراغ عملیات برندینگ بروید و هزینه‌هایی را برای این کار پرداخت کنید بهتر است تمامی مراحل ثبت برند لباس را به صورت کاملا قانونی انجام دهید تا برند و لوگو تجاری شما به صورت کاملا قانونی به ثبت برسد.

به ثبت رساندن برند و لوگو تجاری به صورت کاملاً قانونی باعث می شود تا شما محبوبیت بسیار بیشتری در نزد مشتریان خود پیدا کرده و در صورت رضایت از خدمات ارائه شده شما برند و کسب و کار شما را به دیگر مشتریان نیز به صورت کاملاً رایگان معرفی کنند.

علاوه بر این زمانی که عملیات ثبت برند را با توجه به شرایط و مراحلی که برای آن در نظر گرفته شده است به درستی انجام دهید می‌توانید به راحتی با شرکت ها و کسب و کارهای مختلفی که به پوشاک و لباس نیاز دارند قراردادهای همکاری را امضا کنید و این موضوع می‌تواند در سطح بزرگتر یعنی شرکت در مناقصه ها و مزایده ها نیز برای شما سود و درآمد بسیار بالایی را به همراه داشته باشد.

مراحل ثبت برند لباس

یکی از مهم ترین نکاتی که در مراحل ثبت برند کت و شلوار نیز به آن اشاره کردیم این است که اگر برند لباس خود را به صورت قانونی به ثبت برسانید می توانید از سوء استفاده رقبا برای استفاده از نام برند به خودتان جلوگیری کنید و از این طریق برند خود را کاملاً رسمی و قانونی پیش ببرید.

در کنار همه این موارد اگر شما مراحل ثبت برند لباس را به درستی انجام دهید می توانید به راحتی نمایندگی را در استان‌ها و شهرهای مختلف دایر نموده و البته از مزیت های قانونی مانند اعطای وام ها به کسب و کارهای مختلف که برند خود را به صورت قانونی به ثبت رسانده شده اند، بهره مند شوید.

در مورد مزایای ثبت برند همه این موارد را به اضافه ارزش و اعتبار ثبت برند برای کسب و کار خود کنید که باعث می شود برند شما به عنوان یک دارایی ارزش بیشتری را کسب کند و در صورتی که بخواهید در آینده کسب و کار خود را نیز غیرفعال کنیم می توانیم برند خود را با قیمت بسیار بالایی در مزایده ها و مناقصه ها به فروش برسانید.

ثبت برند لباس چه شرایطی دارد؟

به صورت کلی برای ثبت برند شرایط خاصی در نظر گرفته شده است و شما در صورتی که بتوانید تمامی شرایط ثبت برند لباس را قبل از درخواست ثبتی خود اجرا کنید و انجام بدهید می توانید از مزیت‌های بیشتری بهره مند شده و برند خود را سریعتر و با هزینه بسیار کمتری به ثبت برسانید.

یکی از مهمترین و اصلی ترین شرایط ثبت برند این است که برند و لوگو تجاری که قصد ثبت کردن آن را دارید، به هیچ عنوان با لوگوی تجاری که قبلاً به ثبت رسیده است، شباهت و یا نزدیکی نداشته باشد. دقت کنید که این شباهت و نزدیکی می تواند با برند های مشابه در این کسب و کار یا برندهای دیگر کسب و کارهای مشابهی که وجود دارند رخ بدهد و برای جلوگیری از این کار باید حتماً نکاتی که در مراحل ثبت برند و استعلام قبل از ثبت برند گفته می‌شود را به درستی انجام دهید.

در مورد انتخاب نام برند و طراحی لوگو تجاری خود نیز باید به این نکته اشاره کنیم که هرچه لوگو تجاری و نام برند شما به خلاقیت بیشتری نزدیک باشد شانس ثبت برند شما بالاتر است و برای اینکه برند شما به صورت قانونی در مراحل ثبت برند لباس رد نشود بهتر است از نام های جدید و کاملا خلاقانه استفاده کنید که البته این نام ها نباید شامل مشاهیر و شخصیت های مطرح در این زمینه و همچنین نام های جغرافیایی یا مکان های خاصی که در ذهن مشتریان تداعی می‌شوند باشد.

به همه این موارد و شرایط ثبت برند لباس باید این نکته را نیز اضافه کنیم که لوگوی تجاری که برای کسب و کار و برند خود طراحی می کنید در همان نگاه اول باید مشتری را نسبت به کسب و کار شما و خدماتی که ارائه می‌دهید آگاه کند و در صورتی که مشتری دچار کج فهمی و یا گنگی در استفاده از خدمات شما شود به هیچ عنوان به نام و لوگوی تجاری شما به ثبت نخواهد رسید.

مراحل ثبت برند لباس و پوشاک

بعد از اینکه با تمامی شرایط ثبت برند لباس به خوبی آشنا شدید باید استعلام های لازم را در مورد برندهای ثبت شده قبلی دریافت کنید تا بتوانید یک برند کاملاً جدید و خلاقانه را طراحی کرده و یک نام جذاب و جدید که در ذهن مشتری تداعی کننده تمامی فعالیت های شما باشد را انتخاب کنید.

بعد از انجام این کار شما باید به سامانه مالکیت مرکز معنوی ایران مراجعه نموده و تمامی مدارکی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم را همراه با تصویر لوگوی تجاری خود و البته نام برند ارائه دهید و منتظر تاییدیه درخواست ثبت برند لباس باشید تا تمامی مراحل بعدی را به صورت اداری و با تشکیل پرونده انجام دهید.

در مراحل بعدی لازم بعد از پرداخت هزینه، یک مرحله روزنامه رسمی برند خود را چاپ نموده و در صورتی که هیچ گونه شکایتی برای ثبت برند شما در مدت زمان مشخص شده وجود نداشت بعد از حدود یک ماه روزنامه رسمی ثبت برند لباس را با نام اختصاری خود و لوگو تجاری طراحی شده چاپ کنید تا در صورت عدم شکایت مجدد بتوانید برند خود را به صورت کاملاً قانونی به ثبت برسانید.

استعلام برندهای ثبت شده لباس و پوشاک

برای اینکه بتوانید برند و لوگو تجاری خود را به صورت کاملا قانونی به ثبت برسانید باید این نکته را در نظر داشته باشید که نام برند شما و همچنین لوگو و علامت تجاری که برای آن طراحی می کنید به هیچ عنوان نباید شباهتی به نام برندهای ثبت شده قبلی داشته باشد.  به همین دلیل باید سعی کنید تا یک نام کاملا خلاقانه و جدید را برای برند و لوگو تجاری خود در نظر بگیرید.  این موضوع و انتخاب یک نام و لوگوی تجاری کاملاً جدید و مبتکرانه باعث می‌شود تا شانس ثبت کردن برند شما بالاتر برود و البته مدت زمان ثبت برند شما را نیز کاهش دهد تا با هزینه بسیار کم کم بتوانید برند خود را به صورت حقیقی و یا حقوقی به ثبت برسانید.

برای اینکه از شباهت نام برند و لوگو تجاری خود برندهای ثبت شده قبلی جلوگیری کنید باید از طریق سامانه های رسمی عملیات استعلام برندهای ثبت شده قبلی را انجام دهید که این موضوع حتما باید توسط کارشناسان و متخصصین انجام شود تا به درستی شباهت برند و لوگو تجاری شما با برندهای ثبت شده قبلی چک شده تا هیچ گونه مشکلی در مراحل ثبت برند لباس و پوشاک برای شما به وجود نیاید.

سامانه آنلاین پایدار ثبت به عنوان اولین سامانه رسمی ثبت برند در کشور این امکان را در اختیار شما قرار داده است تا به راحتی از طریق پر کردن فرم زیر می توانید عملیات استعلام ثبت برند خود را از طریق کارشناسان متخصصین این سامانه پیگیری نمایید.  بعد از پر کردن این فرم کارشناسان ما استعلام برند ثبت شده شما را انجام داده و در صورتی که هیچ گونه مشکلی برای شما و نام برند و لوگو تجاری شما وجود نداشته باشد عملیات ثبتی شما به صورت کاملا آنلاین انجام می شود.

ثبت برند آنلاین در سامانه پایدار ثبت

درخواست ثبت برند

1 مرحله اول : مشخصات شما
2 مرحله دوم : مشخصات برند
3 مرحله سوم : تکمیل اطلاعات

 

مدارک ثبت علامت تجاری لباس و پوشاک

نکته بسیار مهمی که بسیاری از کسب و کارها در هنگام ثبت برند با آن روبرو هستند این است که چه مدارکی برای ثبت برند لازم است و به صورت کلی ما برند خود را به چه مدل هایی می توانیم به ثبت برسانیم و البته سوال اساسی این است که چه کسانی می توانند برند را برای یک کسب و کار به ثبت برسانند؟

به صورت کلی شما برند قانونی خود را در زمینه ثبت برند لباس می توانید به دو گونه برند حقیقی و حقوقی به ثبت برسانید که برای ثبت برند حقیقی نیازی به ثبت شرکت ندارید و شما فقط با یک جواز کسب می توانید به راحتی مدارکی که در ادامه آورده می شود را تهیه نموده و تمامی مراحل ثبت برند لباس را به راحتی انجام دهید.

کپی شناسنامه

کپی یا تصویر کارت ملی

کپی مجوز فعالیت

کپی کارت بازرگانی (در صورت نیاز به ثبت برند به صورت لاتین)

مدارک ثبت برند لباس

اگر شرکت کسب و کار شما قبلا به ثبت رسیده است و فقط با برند خود را به صورت حقوقی به ثبت برسانید علاوه بر کپی کارت شناسایی و کارت ملی خود باید مجوز فعالیت و همچنین تصویر آخرین روزنامه رسمی صادر شده برای کسب و کار خود را ارائه دهید.

دو نکته مهم و اساسی در مورد ثبت برند به صورت حقیقی و حقوقی این است که اگر قصد دارید برند خود را به صورت لاتین نیز به ثبت برسانید باید حتماً برای دریافت کارت بازرگانی اقدام نموده و مدارک و همچنین تصویر آن را همراه با تمامی مدارک ثبت برند لباس ارائه نماید.

همچنین در صورتی که قصد دارید تمامی مراحل ثبت برند لباس و پوشاک برای شما، توسط یک فرد دیگری به عنوان وکیل شرکت ها و کسب و کار شما انجام شود حتما باید به او وکالت نامه معتبر بدهید تا در مراحل ثبت برند به مشکل قانونی برخورد نکند.

ارزانترین هزینه ثبت برند لباس در ایران

یکی از دغدغه‌های مهم افراد کسب و کارها برای ثبت برند قطعاً تعرفه های مختلفی است که در وب‌سایت‌ها و سامانه‌های مختلف برای ثبت برند مشاهده می‌شود.

با توجه به این که انجام امور ثبتی معمولاً تعرفه خاصی ندارد و موسسات بر اساس خدماتی  که در این زمینه ارائه می‌دهند هزینه هایی را برای مشتریان در نظر می‌گیرند و معمولاً نیز مشتریان در پرداخت تعرفه و هزینه ثبت برند متضرر می‌شوند و معمولاً در بسیاری از موارد با توجه به عدم آگاهی هزینه‌های بسیار بالایی را برای ثبت برند لباس پرداخت می کنند، سامانه آنلاین پایدار خدمات ویژه مربوط به ثبت برند و ثبت شرکت را به صورت کاملا آنلاین و با کمترین و ارزانترین تعرفه ثبت برند ارائه می نماید.

برای اینکه بتوانید برند خود را در زمینه لباس و پوشاک به صورت کاملاً آنلاین و از طریق این سامانه به ثبت برسانیم و کمترین هزینه ممکن را پرداخت کنید باید ابتدا وارد صفحه مربوط به ثبت برند شده و تمامی اطلاعات و مدارک از شما خواسته می شود را بر روی وب سایت قرار دهید.

البته قبل از آن و برای طراحی لوگو تجاری و همچنین انتخاب نام برند می توانید از مشاوره تخصصی تیم حقوقی پایدار ثبت به صورت کاملاً رایگان بهره مند شده و تمامی نیازهای و سوالاتی که در این زمینه دارید را به به صورت کاملا آنلاین برطرف کنید.

بعد از انجام تمامی مراحل و مدارکی که گفته شد، تیم حقوقی سامانه پایدار مدارک و اطلاعات شما را مورد بررسی قرار می دهد و در صورتی که هیچ مشکلی برای ثبت برند لباس و ثبت برند طراحی لباس وجود نداشته باشد تمامی عملیات ثبتی به صورت کاملا آنلاین توسط این تیم حقوقی که سابقه‌ی ثبت برند های مطرح در کشور را دارند انجام می‌شود و شما از طریق پشتیبانی آنلاین واتساپ و راه‌های ارتباطی می توانید در جریان مراحل ثبت برند خود به صورت کاملاً قانونی قرار بگیرید.

شرایط و مراحل پرداخت هزینه ثبت برند

مدت زمان ثبت علامت تجاری لباس و پوشاک

با توجه به اینکه شما باید تمامی شرایط و مراحل مورد نیاز برای ثبت برند لباس را به درستی اجرا کنید تا بتوانید در سریعترین زمان ممکن برند پوشاک خود را به صورت کاملا رسمی و قانونی به ثبت رسانده و آن را برای عمل تبلیغات و مارکتینگ خود استفاده نمایید بهتر است برای کاهش مدت زمان ثبت برند خود که می تواند بین دو تا سه ماه طول بکشد حتماً از مشاوره رایگان و آنلاین کارشناسان پایدار ثبت استفاده نمایید.

در صورتی که برند شما و نام و لوگوی انتخاب شده برای آن در مراحل مختلف مورد تایید قرار نگیرد مجبور هستید که مراحل ثبت برند خود را تکرار کرده و همین موضوع باعث می‌شود تا هزینه های مربوط به ثبت برند و مدت زمان آن نیز برای شما بیشتر شود.  پس به عبارتی استفاده از راهنمایی و مشاوره آنلاین کارشناسان متخصصین در این زمینه به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید مدت زمان ثبت برند و همچنین هزینه های آن را به شدت کاهش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره