پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
ثبت برند

ثبت برند دستمال کاغذی با ارزان ترین هزینه

ثبت برند دستمال کاغذی با ارزان ترین هزینه

ثبت برند دستمال کاغذی با تمامی شرایط و مراحلی که برای آن در نظر گرفته شده است به شما کمک می کند تا بتوانید ارزش و دارایی برند خود را بالاتر برده و البته محبوبیت آن را نیز در بین مشتریان و کسب و کارهای مختلف بالا ببرید تا از این طریق بتوانید به سرعت به رشد و درآمد بسیار بالاتری برسید.

با توجه به اینکه اکثر فعالان در زمینه تولید دستمال کاغذی که قبلاً فعالیتی را در قالب شرکت داشته اند و یا اخیراً قصد دارند فعالیت های خود را در قالب شرکت به ثبت برسانند سوالاتی در مورد مراحل و شرایط ثبت برند دستمال کاغذی داشتند در این مطلب قصد داریم تمامی مواردی که برای ثبت برند در این زمینه مورد نیاز است  را به صورت کامل مورد بررسی قرار دهیم تا شما با رعایت کردن این موارد بتوانید به صورت کاملاً آنلاین و از طریق سامانه آنلاین پایدار بعد از استعلام ثبت برند خود به راحتی مراحل ثبت کردن قانونی برند را پیش ببرید.

مزیتهای ثبت قانونی یک برند

قبل از اینکه بخواهیم تمامی شرایط و مراحل برای ثبت کردن یک برند در زمینه دستمال کاغذی را به صورت کامل مورد بررسی قرار دهیم بهتر است ابتدا به شما بگویم که اگر برند خود را در زمینه تولید و یا توزیع و فروش دستمال کاغذی به ثبت برسانید چه مزیت هایی برای شما به همراه خواهد داشت؟

نکته مهم و اساسی این است که عملیات ثبت برند کاملاً با برندینگ شما متفاوت است و شما تا زمانی که عملیات سطح برند را به صورت کاملا قانونی انجام ندهید نمی توانید از مزیت هایی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم بهره‌مند شوید و قطعاً با ثبت برند دستمال کاغذی می توانید هزینه های خود را به شدت برای تبلیغات و مارکتینگ کاهش دهید و مشتریان بسیار وفادارتری نیز داشته باشید.

اولین و یکی از مهمترین مزیت هایی که با ثبت کردن برند به صورت قانونی به خصوص در زمینه تولید دستمال کاغذی می توانید به آن دست پیدا کنید این است که جلوی سوء استفاده رقبا را از نام برند خود و همچنین لوگو تجاری خودتان می گیرید.

به عبارتی می توانیم بگوییم که با ثبت برند خود به صورت کاملا قانونی این اجازه را از رقبای خودتان می گیرید که بتوانند از نام برند شما بر روی محصولات برای جذب بیشتر مخاطبین و مشتریان شما استفاده کنند. این دقیقاً همان موضوعی است که شما با عملیات برندینگ نمی توانید به آن دست پیدا کنید و قاعدتا باید برای ثبت‌ برند به صورت قانونی اقدام کنید.

علاوه بر این در صورتی که برند خود را به صورت کاملا قانونی به ثبت برسانید مشتریان شما اعتماد بیشتری نسبت به کسب و کار شما داشته و در صورتی که خدمات مناسبی به آنها ارائه دهید محبوبیت شما در نزد آنها بیشتر شده و کسب و کار شما را به دیگر مشتریان نیز به صورت کاملاً رایگان معرفی می کنند.

در کنار همه این موارد می‌توانیم از مزیت‌های قانونی مانند اعطای نمایندگی و یا اعطای وام‌ها به شرکت ها و کسب و کارهای فعالی که ثبت برند قانونی خود را انجام داده اند نیز بگوییم که باعث می شود تا شما در مراحل رشد و توسعه و پیشرفت بتوانید گام‌های بسیار موثری را بردارید.

 

ثبت برند دستمال کاغذی و چند شرط مهم

شرایط بسیار ویژه برای ثبت برند به صورت کلی در نظر گرفته شده است که شما با رعایت کردن آنها می توانید شانس ثبت کردن برند خود به صورت قانونی را بالاتر ببرید.

اولین و مهمترین شرطی که برای برند در نظر گرفته شده است این است که نام برند و لوگو تجاری که برای آن طراحی می کنید به هیچ عنوان نباید به برندهای ثبت شده قبلی شباهتی داشته باشد. برای اینکه برند و لوگو تجاری که انتخاب می کنید شباهتی به برندهای ثبت شده قبلی نداشته باشد باید حتماً در اولین مرحله از مراحل ثبت برند دستمال کاغذی استعلام قبل از ثبت برند را انجام دهید که این موضوع می‌تواند از طریق تیم مشاوره و پشتیبانی حقوقی پایدار ثبت و از طریق پر کردن فرم های مختلفی که در صفحه ثبت برند قرار داده شده است به راحتی انجام شود.

ثبت برند دستمال کاغذی و شرایط آن

 

در مورد شرط دوم باید این نکته را در نظر داشته باشید که برند شما در زمینه ای که فعالیت می کنید باید به صورت کامل همراه با لوگوی تجاری مشتری را به سمت خدمات و تولیداتی که برای او در نظر گرفته اید، راهنمایی کند و اگر مشتری در هنگام استفاده از برند شما و دیدن لوگوی تجاری تان دچار کج‌فهمی شود قطعاً در مراحل ثبت برند به مشکل برخواهید خورد و برند شما به صورت قانونی ثبت نمی‌شود.

پس برای اینکه بتوانید برند خود را به صورت کاملاً قانونی به ثبت برسانید باید از نام و لوگوی تجاری کاملا خلاقانه و جدید استفاده کنید که به هیچ عنوان به لوگوهای تجاری ثبت شده قبلی شباهتی نداشته باشد و البته این نکته را نیز باید در نظر داشته باشید که مشتری شما باید با دیدن لوگوی شما متوجه خدمات و فعالیت‌هایی که در این زمینه ارائه می‌دهید شود.

برای انتخاب نام برند شما نیز شرایط خاصی در نظر گرفته شده است که از جمله مهمترین آنها می‌توان به عدم استفاده از نام مشاهیر و شخصیت های معروف و بزرگ و همچنین مناطق جغرافیایی و شهرها در برند اشاره کنیم که همه این موارد باید در ثبت برند دستمال کاغذی مورد استفاده قرار بگیرد تا شما بتوانید شانس ثبت قانونی برند خود را بالاتر ببرید.

 

مراحل و مدارک ثبت برند دستمال کاغذی

در بالا اشاره کردیم که برای اینکه نام و لوگوی تجاری شما هیچ شباهتی به برندهای ثبت شده قبلی نداشته باشد در اولین مرحله باید استعلام های لازم را در مورد برندی که قصد ثبت شدن آن را دارید انجام دهید. بعد از انجام این کار شما باید یک نام و لوگوی تجاری مناسب را برای برند خود انتخاب کنید و طراحی آن را انجام دهید که در این زمینه می توانید از خدمات مربوط به طراحی لوگو تجاری که توسط تیم پایدار ثبت ارائه می‌شود استفاده کنید.

بعد از این کار شما باید انتخاب کنید که می‌خواهید برند خود را به چه نوعی به ثبت برسانید؟

در کشورمان با توجه به قوانینی که در نظر گرفته شده از شما برند خود را به صورت حقیقی که نیازمند ثبت شرکت نیست و به صورت حقوقی که برای شرکت هایی که قبلاً فعالیت‌های خود را شروع کرده‌اند و شرکت خود را به صورت کاملا قانونی به ثبت رساندند، به ثبت برسانید.

هر کدام از این نوع برند ها نیازمند شرایط و مدارکی است که در ادامه آن تمامی آنها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

 

مدارک ثبت برند دستمال کاغذی

برای اینکه بتوانید برند خود را به صورت حقیقی در زمینه تولید و توزیع دستمال کاغذی به ثبت برسانید، لازم است تا علاوه بر کپی مدارک شناسایی مدیر عامل، کپی جواز فعالیت را نیز به مراجع ثبت کننده برند تحویل دهیم.

در صورتی که شرکت خود را به ثبت رسانده اید و یا قصد عملیات ثبت برند خود را به صورت حقوقی انجام دهید می‌توانید علاوه بر کپی مدارک شناسایی هیئت مدیره و اعضای شرکت، تصویر آخرین روزنامه رسمی انتشار یافته شرکت و همچنین مجوز فعالیت کسب و کار را ارائه کنید.

مدارک ثبت برند دستمال کاغذی

 

در نظر داشته باشید در صورتی که می خواهید ثبت برند دستمال کاغذی را به صورت لاتین نیز انجام دهید باید علاوه مدارکی که در بالا به آنها اشاره شد تصویر کارت بازرگانی خود را نیز به مراجع ثبت کننده برند ارائه کنید.

 

ارزانترین هزینه ثبت برند در ایران

برای اینکه برند خود را در زمینه تولید و توزیع دستمال کاغذی به ثبت برسانید، شما دو راه پیش رو دارید که در روش اول شما باید وارد سامانه مالکیت مرکز معنوی ایران شده و پس از پر کردن درخواست و ارائه اظهارنامه خود مراحل مختلف دیگر را به صورت اداری و با تشکیل پرونده و البته پرداخت روزنامه رسمی در دو مرحله مختلف انجام دهید تا بتوانید برند خود را به صورت قانونی به ثبت برسانید.

دردسر ها و زمان بسیار زیادی که ثبت برند دستمال کاغذی به صورت حضوری و انجام روال اداری دارد باعث شده است تا تیم حقوقی پایدار ثبت تمامی مراحل ثبت برند دستمال کاغذی را به صورت کاملا آنلاین و از طریق این سامانه برای شما انجام دهد و شما برای شروع این عملیات فقط کافیست از طریق صفحه مربوط به ثبت برند درخواست خود را وارد کرده و مدارک مورد نیاز را در اختیار تیم پشتیبانی حقوقی این سامانه قرار دهید.

اگر در زمینه ثبت برند دستمال کاغذی سوالی دارید یا می خواهید در زمینه های دیگر نیز برند خود را به ثبت برسانید حقوقی ثبت به عنوان اولین سامانه رسمی ثبت برند و ثبت شرکت در ایران به صورت ۲۴ ساعته با آنلاین پاسخگوی تمامی سوالات شما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره