پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
ثبت برند

ثبت برند در کرج به صورت حقیقی و حقوقی

ثبت برند در کرج به صورت حقیقی و حقوقی

ثبت برند در کرج چه شرایطی دارد؟ برای اینکه برند و لوگوی تجاری خود را در کرج به ثبت برسانیم باید چه مدارکی را در اختیار مراجع ثبت کننده برند قرار دهیم؟ هزینه ثبت برند در کرج چقدر است؟ از کجا می توانیم ارزانترین تعرفه و هزینه ثبت برند را برای ثبت برند و لوگو تجاری در کرج پیدا کنیم؟

اینها مهمترین سوالاتی هستند که در تماس با کارشناسان پشتیبانی پایدار ثبت به عنوان اولین سامانه رسمی و آنلاین ثبت برند در ایران پرسیده می شود. در این مطلب قصد داریم به تمامی سوالات ابهاماتی که شما در مورد ثبت برند و لوگ تجاری دارید را به صورت کامل برطرف کنیم تا بتوانید به راحتی با مطالعه این مطلب با رعایت کردن تمامی شرایطی که برای ثبت برند در نظر گرفته شده است برند و لوگوی تجاری خود را در کرج به ثبت برسانید و از مزیت های قانونی آن به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید.

ثبت برند در کرج

با توجه به اینکه کرج به عنوان یکی از استانهای همسایه پایتخت، شرکت ها و مراکز صنعتی بسیار زیادی را در داخل خود گنجانده است و البته یکی از پرجمعیت ترین شهرهای ایران به حساب می آید، کسب و کارهای مختلفی در زمینه های متفاوت برای کسب سود و درآمد بسیار بالاتر به سراغ فعالیت در این شهر رفته اند.

زمانی که شما قصد داشته باشید در استان البرز و شهرستان کرج شناخته تر شوید و سود و درآمد بسیار بالاتری را به دست بیاورید باید نام برند تجاری و لوگو شناخته‌شده در نظر مشتریان داشته باشید. در بسیاری از موارد ثبت علامت تجاری و لوگو خاص باعث می شود تا مشتریان در صورت رضایت از خدمات شما، آن را به دیگر مشتریان نیز معرفی نموده و این موضوع می‌تواند بازاریابی پنهانی را برای جذب مشتریان جدید برای شما به همراه داشته باشد.

ثبت برند و لوگو تجاری با قوانین و شرایط کاملی در کرج در نظر گرفته شده است و شما به چند روش می توانید مدارک و مراحل مورد نظر برای ثبت نام و لوگوی تجاری به صورت قانونی را طی کرده و از مزیت های بسیار زیاد آن بهره مند شوید.

انواع ثبت برند در کرج

به صورت کلی در کشورمان شما می توانید برند خود را به صورت حقیقی و یا حقوقی به ثبت برسانید. در هر کدام از این برند ها شرایط و مدارک خاصی در نظر گرفته شده است که شما باید با تهیه کردن آنها به سراغ دیگر مراحل ثبت برند بروید.

نکته مهمی که درمورد ثبت لوگو و برند و در نظر داشته باشید این است که شما باید در حیطه فعالیت خود را در زمینه کسب و کاری که قصد دارید آن راه اندازی کنید و آن را به به ثبت برسانید باید برای اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیربط که در آن زمینه فعالیت می‌کنند و اقدام نمایید. به عنوان مثال اگر قصد ثبت برند سالن زیبایی در کرج را دارید باید به سراغ سازمان های مربوطه که در این زمینه برای اخذ مجوز قرار داده شدن بروید و مجوز رسمی خود را از این سازمانها دریافت نمایید.

شرایط ثبت برند در کرج کدامند؟

 

نکته مهم دیگری که در مورد شرایط ثبت برند باید بدانید این است که برای ثبت برند به صورت حقیقی نیازی به ثبت شرکت نداشت اما در صورتی که شرکت خود را به صورت رسمی به ثبت نرسانده باشید می توانید به راحتی با اخذ مجوزهای لازم برند خود را به صورت حقیقی ثبت کنید.

مدارک لازم برای ثبت برند

به صورت کلی شما باید مجوزهای لازم در زمینه کسب و کار خود را برای ثبت برند و لوگو تجاری دریافت کنید و در کنار این موضوع تمامی مدارک شناسایی خود را مانند کارت ملی و شناسنامه کپی گرفته و در اختیار مراجع ثبت کننده برند قرار دهید.

این دو مورد و تصویر و نام برند و همچنین لوگوی تجاری در مشخصاتی که به صورت قانونی در نظر گرفته شده است می تواند تمامی مدارکی باشد که شما برای ثبت برند حقیقی نیاز دارید.

در صورتی که قصد دارید برند خود را به صورت حقوقی به ثبت برسانید باید علاوه بر مدارکی که در بالا به آنها اشاره شد آخرین روزنامه رسمی تغییرات شرکت را نیز ارائه کنید تا تمامی مشخصات جدید شرکت شما برای برند مورد نظر مورد تایید و ثبت شوند.

نکته مهمی که باید در مورد ثبت برند در کرج در نظر داشته باشید این است که اگر قصد دارید برند خود را به صورت لاتین نیز به ثبت برسانید باید ابتدا برای دریافت کارت بازرگانی اقدام نموده و پس از آن تصویر کارت بازرگانی را همراه با دیگر مدارک ثبت برند در کرج ارائه نمایید.

شرایط ثبت برند در کرج

اگر برند خود را در کرج به ثبت برسانید باید یک نام تجاری و لوگوی را برای آن انتخاب کنید که به هیچ عنوان قبلا به ثبت نرسیده است و هیچ شباهتی را برندهای ثبت شده قبلی ندارد. برای اینکه جلوی شباهت برند خوب برندهای ثبت شده قبلی را بگیرد باید استعلام قبل از ثبت برند را از طریق سامانه آنلاین پایدار انجام دهید. تیم تخصصی و کارشناسان ما با قرار دادن تمامی مشخصات برنده شما متوجه می‌شوند که برندهای ثبت شده قبلی چه شباهتی را برنده شما دارد و در این زمینه برای ثبت یک برند کاملاً جدید و خلاقانه شما را راهنمایی می‌کنند.

هزینه ثبت برند تجاری در کرج

 

علاوه بر این اگر قصد انتخاب نام برای برند خود را دارید باید بدانید که اسامی خاص و اسامی مناطق جغرافیایی و حتی اسامی مشاهیر در زمینه‌های مختلف قابلیت ثبت ندارد و شما باید به سراغ اسلامی کاملا خاص و مبتکرانه که مفهوم و موضوع فعالیت شما را به درستی نمایش دهند و بروید تا شانس ثبت برند شما بالاتر برود.

ارزان ترین روش ثبت برند در ایران

به صورت کلی شما به دو روش می توانید عملیات ثبت برند و لوگو تحاری را انجام دهید. در روش اول شما باید وارد سامانه مالکیت معنوی ایران شده و پس از پر کردن اظهارنامه منتظر تاییدیه آن برای انجام دیگر مراحل ثبت برند و لوگو تجاری به صورت امور اداری و پر کردن پرونده ها و تشکیل پوشه ها باشید.

معمولا انجام دادن امور اداری به خصوص در داخل کشورها برای برخی از افراد سخت و طاقت فرساست و با توجه به زمانی که برای کسب و کار خود قرار می‌دهند توانایی صرف زمان اضافه برای انجام امور اداری را ندارند و به همین دلیل تیم کارشناسان حقوقی پایدار ثبت سعی کرده است تا با انجام تمامی امور شما به صورت آنلاین این مشکل و دغدغه را برطرف نماید.

ثبت برند در کرج هزینه و تعرفه مصوب و خاصی ندارد و سازمان ها و موسسات بر اساس خدماتی که در این زمینه ارائه می‌کنند هزینه را در نظر می‌گیرند. با توجه به این‌که پایدار ثبت به عنوان اولین سامانه رسمی ثبت برند در ایران فعالیت خود را آغاز کرده است، می توانید با پرداخت کمترین و ارزانترین هزینه ثبت برند در ایران در این سامانه عملیات ثبت برند در کرج را همراه با ثبت لوگوی تجاری خود به درستی انجام دهید و از مزیت‌های زیادی مانند جلوگیری از سوءاستفاده رقبا و همچنین محبوبیت در بین مشتریان بهره مند شوید.

کارشناسان حقوقی این موسسه به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین پاسخ به تمامی سوالات شما در زمینه ثبت برند هستند و با استفاده از راه های پشتیبانی قرار داده شده می توانید در طول عملیات ثبت برند مراحل ثبت را به درستی پیگیری کنید.

 

سوالات متداول:

ارزان ترین هزینه ثبت برند و لوگو تجاری در کرج کدام است؟

استفاده از سامانه آنلاین پایدار با صرفه جویی در زمان و هزینه ها و ارزان ترین تعرفه هزینه ثبت برند پیشنهاد می شود.

مهم ترین شرط ثبت لوگو و برند تجاری در کرج چیست؟

مهم ترین شرایط ثبت برند عدم شباهت آن با برند های قبلی ثبت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره