پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
ثبت برند

ثبت برند در مشهد با ارزان ترین هزینه و تعرفه

ثبت برند در مشهد با ارزان ترین هزینه و تعرفه

ثبت برند در مشهد بهترین فرصت برای کسب و کارهایی است که در زمینه های مختلف در این استان فعالیت می‌کنند و قصد دارند تا با جلوگیری از سوء استفاده رقبا نسبت به نام تجاری خود به سود و درآمد بسیار بالایی برسند. شرایط و ضوابط خاصی برای ثبت برند در کشورمان در نظر گرفته شده است که این شرایط و ضوابط برای مشهد نیز تا حدودی صدق می کند و شما تنها تفاوتی که برای این کار نسبت به دیگر شهرها و استان‌ها خواهید داشت، همان اخذ مجوز است که باید از نهادهای مربوطه در استان مشهد برای این کار استفاده نمایید و مجوزهای مربوط به کسب و کار خود را دریافت کنید.

قبل از اینکه به بررسی تمامی مراحل و مدارک برای ثبت برند تجاری در این شهر نیاز دارید بپردازیم بهتر است به این نکته اشاره کنیم که سامانه آنلاین پایدار با استعلام ثبت برند و همچنین انجام تمامی مراحل به صورت کاملا آنلاین شما را کمک می کند تا بتوانید با هزینه بسیار مناسب و اقتصادی و البته ارزان ترین هزینه ثبت برند در ایران به راحتی برند و لوگو تجاری خود را در شهر مشهد به ثبت برسانید.

ثبت برند در مشهد

مشهد به عنوان یکی از شهرهای زیارتی و البته گردشگری در ایران می تواند فرصت بسیار خوبی برای کسب و کارهای مختلف باشد تا با احداث مراکز خدماتی و البته کارهای تولیدی که از طریق صنعت دست بافت در این شهر رایج است به راحتی به سود و درآمد بالای برسند. کسب و کارهایی که در این شهر فعالیت می‌کنند به خوبی می‌دانند که با توجه به بزرگ بودن شهر مشهد و همچنین جمعیت آن و البته مسافران مختلفی که در این شهر به دلیل زیارتی و سیاحتی مسافرت رفت و آمد می‌کنند، شروع یک کسب و کار قطعاً با رقابت بسیار شدیدی همراه خواهد بود. برای اینکه بتوانید در این رقابت پیروز شوید باید تمامی کارهای خود را به صورت کاملاً قانونی پیش ببرید تا هیچگونه مشکلی از نظر قانونی برای کسب و کار شما وجود نداشته باشد و بتوانید از مزیت هایی که به دنبال دارد بهره مند شوید.

ثبت کردن یک برند و لوگو تجاری باعث می شود تا مشتریان ارتباط راحت تر و سریعتر با کسب و کار شما برقرار نموده و این یعنی اعتبار و محبوبیت شما در نزد آنها بیشتر و بیشتر می‌شود.

زمانی که برند و لوگوی تجاری خود را به صورت کاملا قانونی به ثبت برسانید می‌توانید از مزیت های بسیار زیادی که دارد بهره مند شوید و با بالا بودن ارزش دارایی خود به سود و درآمد بسیار بالایی برسید.

ثبت برند در مشهد این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از مزیت های قانونی کسب و کار خود به بهترین شکل ممکن استفاده نماید و علاوه بر آن مزیت هایی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم را نیز به دست بیاورید.

مهمترین مزیت های ثبت برند تجاری کدامند؟

با ثبت برند تجاری شما فرصت سوء استفاده از رقبا و کسب و کارهای دیگر نسبت به استفاده از برند و لوگوی تجاری شما برای جذب مشتریان و همچنین ضربه زدن به کسب و کار شما در جهت کاهش محبوبیت را می گیرید. به طور کلی زمانی که شما عملیات ثبت برند را به درستی انجام دهید می توانید از  این قابلیت بهره مند شوید اما اگر برند شما در سطح استان مشهد مشهور است و برای ثبت آن اقدام نکرده اید این قابلیت برای شما امکان پذیر نیست و در صورتیکه رقبا از نام برند شما استفاده کنند به هیچ عنوان نمی توانید از آنها شکایت کرده و جلوی این کار را بگیرید.

علاوه بر این شما زمانی که کسب و کار خود را راه اندازی می کنید و برند آن را به صورت رسمی به ثبت برسانید قطعاً با رضایت و محبوبیت بسیار بیشتری در نظر مشتریان می‌توانید خدمات و محصولات خود را ارائه نمایید. در صورتی که مشتریان از خدمات شما رضایت داشته باشند آن را به دیگر مشتریان نیز معرفی می کند و البته شما می توانید در شهرها و استان‌های دیگر نیز نمایندگیهای را برای رشد و توسعه کسب و کار خود در سطح کشور دایر نمایید.

مزیت های قانونی مانند اعطای وام های دولتی نیز برای ثبت برندهای تجاری در استان‌ها و شهرهای مختلف در نظر گرفته شده است تا بتوانند به این کسب و کارهای کوچک کمک کنند تا در رشد و توسعه قرار گرفته و با کسب و کارهای بزرگ و مطرح وارد رقابت شوند.

شرایط ثبت برند در مشهد

ثبت برند در مشهد چه شرایطی دارد؟

مهمترین شرط ثبت برند در مشهد این است که برند و لوگو تجاری شما به هیچ عنوان در این استان و دیگر شهرهای کشورمان به ثبت نرسیده باشد. مرجع ثبت برند در ایران سازمان مالکیت معنوی ایران است که تمامی برند ها و لوگو های تجاری در این مرکز به صورت قانونی به ثبت می رساند و شما نیز برای ثبت برند باید به این مرکز مراجعه کرد و مدارک خود را در اختیار آنها قرار دهید. قبل از اینکه برند و لوگو تجاری خود را به ثبت برسانید باید تمامی استعلام های لازم را در مورد برندهای ثبت شده قبلی به دست بیاورید تا نام برند شما و همچنین لوگوی تجاری که برای آن طراحی می کنید به هیچ وجه شباهتی به برندهای ثبت شده قبلی نداشته باشد.

در کنار این موارد انتخاب اسامی خاص و اسامی مشاهیر و یا مناطق جغرافیایی مختلف برای اسم برند شما امکان پذیر نبوده و شما باید از اسامی خلاقانه و جدید که به هیچ عنوان قبلا به ثبت نرسیده باشند یا شبیه به برندهای ثبت شده قبلی نباشد استفاده نمایید.

از دیگر شرایط ثبت برند در مشهد می توان به این موضوع اشاره نمود که برای لوگوی تجاری نیز نمی‌تواند از لوگوهای رسمی سازمان هایی مانند هلال احمر و یا شبیه به آنها استفاده نمایید.

به طور کلی می‌توان گفت که برند شما باید یک برند خلاقانه و جدید باشد که به هیچ عنوان شباهتی به برندهای ثبت شده قبلی نداشته باشد تا شانس ثبت برند برای شما بالاتر برود و بتوانید به نام و لوگوی تجاری خود را به صورت قانونی به ثبت رساند و از مزیت های آن به بهترین شکل ممکن استفاده نماید.

انواع ثبت برند و لوگو تجاری کدامند؟

یکی از مهمترین سوالاتی که در مورد ثبت برند در مشهد پرسیده می شود این است که ما می‌توانیم برند خود را به چند صورت در این شهر به ثبت برسانیم و برای هرکدام که هزینه ها و مدارکی در نظر گرفته شده است؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که شما به صورت کلی می توانید برند خود را به دو نوع حقیقی و حقوقی در شهرها و استانهای مختلف ایران به ثبت برسانید. برند های حقیقی همان برندهایی هستند که نیازی به ثبت شرکت ندارد و شما با کسب و کاری که مجوز فعالیت آن را دریافت کرده اید می توانید به راحتی برند و لوگو خود را به ثبت برسانید که دارای مدارک خاص خود می باشد.

برای ثبت برند حقیقی در مشهد باید علاوه بر کپی مدارک شناسایی مانند شناسنامه و کارت ملی، کپی و مجوز فعالیت خود را نیز در اختیار مراجع ثبت کننده برند قرار دهید.

مدارک ثبت برند حقوقی

ثبت برند حقوقی در صورتی انجام می‌شود که شما کسب و کار خود را قبلا به صورت رسمی و در قالب شرکت ثبت کرده باشید. تمامی شرایطی که برای ثبت شرکت اجرا می‌شود قابل قبول بوده و شما در صورتی که شرکت خود را به صورت قانونی ثبت کرده باشید فقط با ارائه مدارکی که در آن ادامه به آنها اشاره می‌کنیم می‌توانید برند خود را به صورت حقوقی به ثبت برسانید.

در کنار مدارکی که برای ثبت برند در مشهد به صورت حقیقی به آنها اشاره شد شما برای ثبت برند به صورت حقوقی باید کپی آخرین روزنامه رسمی و تغییرات شرکت را نیز ارائه نمایید.

پس بطور کلی می توان گفت که برای ثبت برند در مشهد به صورت حقوقی شما علاوه بر کپی کارت شناسایی مانند شناسنامه و کارت ملی و همچنین کپی مجوز فعالیت، باید کپی و تصویر آخرین روزنامه رسمی شرکت را نیز ارائه نمایید.

نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که اگر قصد داشته باشید برند خود را به صورت لاتین در مشهد و دیگر شهر های ایران به ثبت برسانید باید حتماً برای اخذ کارت بازرگانی معتبر اقدام نموده و کپی آن را با همراه دیگر مدارک برای ثبت برند به صورت حقیقی و حقوقی ارائه نمایید.

نکته مهم دیگری که در مورد مدارک ثبت برند در مشهد باید به آن اشاره کنم این است که اگر قصد دارید برند شما توسط یک وکیل به ثبت برسد باید حتما به وکالت نامه معتبر بدهید تا در تمامی مراحل ثبت برند هیچگونه مشکلی برای او از نظر قانونی به وجود نیاید.

ارزان ترین هزینه ثبت برند در مشهد

با توجه به قواعد و شرایطی که برای ثبت برند در ایران در نظر گرفته شده است شما باید از طریق مرکز مالکیت معنوی ایران اقدام به درخواست اظهارنامه ثبت برند نموده و پس از تایید اولیه مدارک و اطلاعات شما به سراغ تشکیل پرونده و انجام روال کار های اداری بروید. این موضوع می‌تواند حدوداً سه ماه از زمان شما را با صرف هزینه های مختلف برای ایاب و ذهاب و البته اتلاف زمان بگیرد.

با توجه به اینکه زمان و هزینه ها در کسب و کارهای نوپا بسیار حائز اهمیت می باشد تیم کارشناسان حقوقی سامانه آنلاین پایدار سعی کرده است تا تمامی مراحل ثبت برند در مشهد را برای شما به صورت کاملا آنلاین و از صفر تا صد انجام دهد. برای این کار ابتدا وارد سامانه آنلاین پایدار شده و از طریق فرم های قرار گرفته شده روی وب سایت اقدام به استعلام ثبت برند خود نموده تا متوجه شوید که برند شما به هیچ عنوان به برندهای ثبت شده قبلی در مشهد و دیگر شهرهای ایران شباهتی ندارد.

هزینه ثبت برند در مشهد

در صورتی که مشکلی برای انتخاب نام برای طراحی لوگوی تجاری دارید نیز می‌توانید از خدماتی که سامانه آنلاین پایدار با ارزانترین هزینه و بالاترین کیفیت و خدمات نسبت به تجربه ای که در این زمینه دارد در نظر گرفته است استفاده نمایید.

با توجه به اینکه هزینه ثبت برند در مشهد در موسسات مختلف تعرفه ثابت و مصوبی ندارد، موسسات مختلف نسبت به ثبت برند با هزینه های مختلف اقدام می کنند که برخی از موارد این هزینه ها می توانند برای شرکت ها و کسب و کارها بسیار زیاد بوده و آنها قید انجام مراحل ثبت برند را بزنند.

در همین راستا سامانه آنلاین پایدار سعی کرده است تا ارزان ترین هزینه ثبت برند در مشهد را در نظر بگیرد تا شما بتوانید با تعرفه بسیار پایین و البته به صورت آنلاین که می‌تواند صرفه‌جویی قابل توجهی در هزینه ها و زمان شما را به همراه داشته باشد برند و لوگو تجاری خود را به صورت کاملا قانونی به ثبت رسانده و از مزیت های آن استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره