پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
ثبت برند

ثبت برند در قم به صورت گام به گام و آنلاین

ثبت برند در قم به صورت گام به گام و آنلاین

برای انجام تمامی مراحل ثبت برند در قم باید ابتدا با شرایط خاصی که برای ثبت برند در نظر گرفته شده است آشنا شوید و با رعایت کردن تمامی این شرایط و انتخاب یک نام و لوگوی تجاری مناسب برای برند خود بتوانید آن را در سریع‌ترین زمان ممکن به ثبت برسانید.

علاوه بر ثبت برند و ثبت شرکت به صورت کاملا آنلاین شما می توانید از مشاوره رایگان و تخصصی سامانه ثبت پایدار برای آشنایی بیشتر با شرایط ثبت برند و همچنین طراحی لوگوی تجاری و اختصاصی برای برند خود استفاده کنید.

اگر با این مطلب همراه باشید می توانید به راحتی تمامی مراحل و شرایطی که برای ثبت برند در قم در نظر گرفته شده است را راعایت کرده و با ارائه مدارک لازم در سریع‌ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه برند خود را به صورت کاملا رسمی و قانونی به ثبت برسانید و از مزیت‌های بسیار زیادی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم استفاده نمایید.

مهمترین مزیت های ثبت قانونی برند در قم

در چند سال گذشته کسب و کارهای مختلفی در زمینه های متفاوت مانند سایت با سلام که از جمله سایت های پر ترافیک ایران است در شهرستان قم راه اندازی شده اند و با توجه به شرایط ویژه ای که این استان از نظر موقعیت جغرافیایی و ارتباط نزدیک با استان‌های توسعه گر کشور دارد شرایط ویژه و بی نظیر برای کسب و کارهای مختلف در نظر گرفته شده است تا با ارائه خدمات و محصولات خود به راحتی بتوانند سهم بازار را حتی در کل کشور به دست بگیرند و از این طریق و سود و درآمد بسیار بالایی برسند.

کسب و کارهای مختلفی که در استان قم راه‌اندازی می‌شوند با توجه به اینکه ممکن است رقبای های بسیار زیادی در دیگر استان های کشور داشته باشند باید حتماً به سراغ ثبت برند خود به صورت کاملاً قانونی بروند تا از این طریق بتوانند از مزیت‌های مانند جلوگیری از سوء استفاده رقبا از نام برند آنها استفاده کنند.

برای اینکه دلیل اصلی ثبت برند را بدانید بهتر است به این موضوع اشاره کنیم که اگر شما به عنوان یک کسب و کار پویا و فعال عملیات برندینگ را برای کسب و کار خود در سطح سازمان انجام داده اید و از مزیت های مختلفی مانند محبوبیت در بین مشتریان و اعتماد کسب و کارها بهره مند شده اید، قطعاً این موضوع را درک می کنید که در صورتی که مشتریان و دیگر رقبا بخواهند از نام برند شما برای جذب مخاطبین شما استفاده کنند نمی توانید به راحتی جلوی این کار را بگیرید و قطعاً پس از انجام این عملیات ضررهای زیادی متوجه کسب و کار شما خواهد شد.

مزایای ثبت برند در قم

با ثبت برند در قم می توانید به راحتی برند خود را به صورت کاملا قانونی به ثبت برسانید و بدون عملیات برندینگ و در کنار آن در صورتی که رقبا و یا کسب و کارهای دیگر بخواهند از نامه برند شما سوء استفاده کنند، با ارائه شکایت جلوی این سوء استفاده را به راحتی بگیرید.

در کنار این موضوع در صورتی که شما برند خود را به صورت قانونی در شهرستان قم به ثبت برسانید می‌توانید از محبوبیت بسیار بالای مشتریان نیز بهره مند شوید زیرا برند ثبت شده قابلیت تبلیغ و هزینه‌های بسیار زیادی برای عملیات مارکتینگ را دارد که شما می توانید به راحتی با پرداخت این هزینه‌ها مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنیم و در صورتی که خدمات و تولیداتی که به آنها ارائه می دهید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد قطعاً مشتریان شما را به دیگر مخاطبین و مشتریان سطح بازار نیز معرفی می‌کنند تا از این طریق می توانید یک بازاریابی رایگان نیز انجام داده باشید.

شرکت و کسب و کارهایی که قصد همکاری با آنها را دارید به کسب و کارهایی که به صورت قانونی فعالیت می‌کنند و برند خود را به صورت قانونی به ثبت رساند اعتماد بیشتری دارند و همین موضوع می‌تواند باعث شود تا شما بتوانید قراردادهای همکاری مناسب‌تری را منعقد نموده و از این طریق می توانید به سود درآمد بسیار بالاتری برسید.

شاید یکی از مهمترین مزیت های ثبت برند در قم که به صورت اعداد و ارقام می توانید به آن برسید این باشد که ارزش دارایی شما در کسب و کاری که راه اندازی کرده اید بالاتر می رود و شما در صورتی که بخواهید کسب و کار خود را ملغی کنید می توانید به راحتی نام برند و لوگو تجاری آن را در مزایده و مناقصه های مختلف به فروش برسانید.

ارزش اقتصادی بالاتر در کنار جذب مشتریان و اعتماد آنها و همچنین جلوگیری از سوء استفاده و می‌تواند به عنوان مهمترین مزیت های ثبت برند در قم شمرده شود که شما میتوانید به راحتی از طریق سامانه آنلاین ثبت پایدار تمامی عملیات مربوط به ثبت برند و لوگو تجاری خود را انجام دهید و در این زمینه ها می توانید از مشاوره آنلاین و رایگان و تخصصی ما نیز بهره مند شوید.

شرایط ثبت برند در قم

همانطور که در ابتدا این مطلب نیز اشاره کردیم برای اینکه بتوانید برند خود را در قم به ثبت برسانید باید تمامی شرایطی که برای ثبت برند در این استان در نظر گرفته شده است به صورت کامل رعایت کنید و بعد از این مراحل بتوانید با انتخاب یک نام مناسب و لوگوی تجاری مناسب کسب و کار خودتان را به صورت کاملاً قانونی در مراحل مختلفی که در ادامه به شما خواهیم گفت به ثبت برسانید.

یکی از مهمترین مراحلی که برای ثبت برند به صورت قانونی در نظر گرفته شده است این است که شما قبل از عملیات ثبتی باید تمامی استعلام های لازم را در مورد برندهای ثبت شده قبلی در زمینه کسب و کار خود دریافت نمایید. این موضوع به این دلیل است که یکی از مهمترین شرایطی که برای ثبت برند در قم در نظر گرفته شده است به عدم شباهت و کپی بودن برند شما نسبت به برند های قبلی ثبت شده برمیگردد و شما در زمانی که بخواهید برند خود را به صورت قانونی در استان قم به ثبت برسانید باید حتماً تمامی استعلام های لازم را در مورد برندهای ثبت شده قبلی در تمامی سطح کشور دریافت نمایید تا برندی که قصد ثبت کردن آن را دارید به هیچ عنوان شبیه لوگوی تجاری و برند ثبت شده قبلی نباشد.

در کنار این موضوع شما باید از نام های خلاقانه و لوگوی تجاری کاملاً مبتکرانه استفاده کنید تا شانس ثبت برند شما بالاتر برود اما این نکته را در نظر داشته باشید که یکی از مهمترین شرایطی که برای ثبت برند در ایران در نظر گرفته شده است این است که نام و لوگوی تجاری شما بتواند به راحتی موضوع کسب و کار شما را به مشتری منتقل نماید. پس اگر قصد دارید در مراحل ثبت برند به مشکلی برنخورید، بهتر است از نام های خلاقانه و مبتکرانه در کنار لوگوی تجاری جدید استفاده کنید که البته موضوع کسب و کار شما را به راحتی به مشتری منتقل نماید و در این راه مشتری دچار گنگی نشود.

در انتخاب نام برند خود نیز باید دقت کنید که از نام مشاهیر مرتبط در کسب و کار خود و همچنین از اعداد به صورت تنهایی استفاده نکنید و برای اینکه بتوانید برند خود را به صورت قانونی به ثبت برسانید باید از اسامی خاص و مبتکرانه استفاده کنید که البته شامل اسم مکان های جغرافیایی و تاریخی خاصی که در کشور ما وجود دارد نشود.

در صورتی که سوالی در مورد جدیدترین شرایط ثبت برند دارید می توانید آن را با تیم حقوقی و تخصصی پایدار ثبت که سامانه آنلاین ثبتی در کشور می باشد مطرح نمایید تا در سریعترین زمان ممکن بتوانید با توجه به تجربه ای که تیم پشتیبانی مجموعه در ثبت برند های مطرح کشوری دارند بهترین پاسخ را در این زمینه دریافت نمایید.

مراحل ثبت برند

برای اینکه بتوانید برند خود را به صورت کامل و رسمی به ثبت برسانید و از مزیت‌های قانونی بودن آن استفاده کنید باید ابتدا تمامی استعلام های لازم را در مورد ثبت برند در قم از مراجع ثبت کننده برند دریافت نمایید. در این زمینه می‌تواند از پشتیبانی آنلاین و حقوقی پایدار ثبت نیز استفاده نمایید که به صورت کاملاً رایگان تمامی استعلام های لازم را در مورد ثبت برند در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن اطلاعات لازم را در مورد برندهای ثبت شده قبلی به دست بیاورید و یک نام و لوگوی تجاری کاملاً جدید و خلاقانه برای کسب و کار خود انتخاب کنید تا در مراحل ثبت برند در قم به مشکلی بر نخورید.

پس از اینکه تمامی شرایط لازم را برای ثبت برند در قم رعایت کردید باید به سراغ آماده کردن مدارک مورد نیاز بروید که در ادامه در مورد مدارک ثبت برند نیز به صورت کامل توضیح خواهیم داد.

بعد از تحویل دادن مدارک و در صورتی که مراحل ثبت برند شما از انتخاب نام و لوگوی تجاری هیچگونه مشکلی نداشته باشد باید با پرداخت هزینه روزنامه رسمی در مرحله اول متوجه بشوید که هیچ گونه شکایتی نسبت به ثبت برند شما وجود ندارد و پس از این مرحله می توانید با پرداخت روزنامه رسمی دوم و اطلاع‌رسانی در مورد ثبت برند خود و در صورت عدم وجود هیچ گونه شکایتی براحتی عملیات ثبت برند در قم را انجام دهید.

ثبت برند در قم آنلاین

مدارک ثبت برند در قم

برای اینکه بتوانیم برنده خود را به صورت رسمی در قم به ثبت برسانید می‌توانید به دو صورت حقیقی و حقوقی عملیات ثبت برند را انجام دهید.

برای هر کدام از این انواع ثبت برند ها مدارک متفاوتی در نظر گرفته شده است که شما با تهیه مدارک و تحویل آنها از طریق سامانه مالکیت مرکز معنوی ایران می توانید درخواست ثبت برند خود را ثبت نموده و پس از آن به سراغ دیگر مراحل اداری ثبت برند در قم بروید.

برای اینکه بتوانید برند خود را به صورت حقیقی به ثبت برسانید هیچ نیازی به ثبت شرکت و یا ثبت موسسه در این زمینه ندارید و فقط با جواز کسب و کپی مدارک شناسایی می توانید این کار را به راحتی انجام دهید. البته در نظر داشته باشید در صورتی که قصد داشته باشد برنده خود را بصورت لاتین نیز به ثبت برسانید باید برای دریافت کارت بازرگانی اقدام نموده و تصویر کارت بازرگانی را نیز همراه با دیگر مراحل و مدارک ثبت برند در قم ارائه نمایید.

در صورتی که صاحب یک کسب و کار یا شرکت هستید و قصد دارید برند خود را به صورت حقوقی ثبت کنید باید مراحل و مدارک مورد نیاز که شامل کپی مدارک شناسایی در کنار مجوز فعالیت و البته کپی آخرین روزنامه رسمی تغییرات شرکت می باشد را برای مراحل بعدی در اختیار مراجع ثبت کننده برند قرار دهید.

برای انجام امور ثبت برند به صورت حقوقی نیز در صورتی که قصد داشته باشید برند خود را به صورت لاتین به ثبت برسانید و از مزیت های مانند صادرات استفاده کنید باید حتماً برای دریافت کارت بازرگانی اقدام نموده و کپی آن را همراه با دیگر مدارک به مراجع ثبت کننده برند تحویل دهید.

 

ارزانترین هزینه ثبت برند در ایران

با توجه به این که انجام امور اداری برای ثبت برند معمولاً با هزینه های بسیار زیادی مانند هزینه های ایاب و ذهاب و تشکیل پرونده و البته مدت زمان بسیار زیادی برای انجام کارهای اداری همراه است تیم حقوقی پایدار ثبت تصمیم گرفته است تا تمامی مراحل ثبت برند در قم را به صورت کاملا آنلاین برای شما انجام دهد.

در صورتی که قصد داشته باشید از این خدمات بر روی سامانه ثبت پایدار استفاده نمایید بهتر است وارد صفحه مربوط به ثبت برند بر روی این سایت شده و پس از پر کردن فرم های مختلف و وارد کردن اطلاعات و البته بارگذاری نمودن مدارک از شما درخواست می شود کمترین هزینه و تعرفه ثبت برند در ایران را پرداخت نموده و منتظر تایید تیم حقوقی این موسسه باشید.

بعد از انجام مراحل ثبت برند به صورت آنلاین تیم حقوقی سامانه آنلاین پایدار ثبت تمامی مدارک شما را مورد بررسی قرار می‌دهند و در صورتی که مشکلی برای ثبت برند در قم وجود نداشته باشد عملیات ثبتی شما به صورت کاملا آنلاین شروع می‌شود و شما می‌توانید از طریق پشتیبانی آنلاین و ۲۴ ساعته واتساپ به صورت کامل نامحدود در جریان عملیات ثبت برند خود قرار بگیرید.

با توجه به اینکه در این مراحل شما هزینه بسیار کمی را برای ثبت برند نسبت به دیگر موسسه‌ها می‌پردازید و البته تمامی کارهای شما به صورت آنلاین انجام می‌شود و هزینه‌هایی مانند ایاب و ذهاب یا رفت و آمد و تشکیل پرونده را پرداخت می کنید قطعا می‌توانیم بگوییم ارزانترین و  هزینه ثبت برند را در اختیار موسسه و سامانه آنلاین پایدار قرار دارد و شما از این طریق می توانید با پرداخت هزینه بسیار اقتصادی برند خود را به ثبت رسانده و از مزیت‌های بسیار زیادی که دارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره