پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
ثبت برند

ثبت برند در اهواز

ثبت برند در اهواز

ثبت برند در اهواز با رعایت کردن تمامی شرایطی که برای برند و لوگو تجاری در نظر گرفته شده است و همچنین ارائه تمامی مدارک لازم برای ثبت لوگو تجاری به صورت حقیقی و حقوقی از طریق سامانه‌های مختلف و مرکز مالکیت معنوی ایران به راحتی قابل انجام می باشد.

با در نظر گرفتن مزیت های مهمی که ثبت برند و لوگو تجاری در استان خوزستان به همراه دارد شما می توانید به راحتی به سود و درآمد بسیار قابل توجهی رسیده و مشتریان وفادارتری برای برند و کسب و کار خود داشته باشید که برند شما را به دیگران نیز معرفی نمایند.

شرایط ثبت برند در اهواز

با توجه به ویژگی‌های جغرافیایی که استان خوزستان و شهر اهواز از نظر صنعتی و همچنین گردشگری دارد ثبت کردن یک برند و لوگو تجاری در این استان می تواند مزیت‌های بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشد.

وجود مراکز صنعتی مختلف و همچنین کارخانجاتی که در این استان قرار دارند باعث شده است تا کسب و کارهای کوچک و بزرگ در استان خوزستان شکل بگیرند و کسانی که به دنبال رشد کسب و کار خود هستند به دنبال ثبت برند و لوگو تجاری خود باشد تا این برند و لوگو تجاری در سطح کل کشور شناخته شود و مزیت‌های زیادی را برای آنها به همراه داشته باشد.

با توجه به رقابتی که در استان خوزستان بین کسب و کارهای مختلف و به خصوص کسب و کارهای نوپا با کسب و کارهای قدیمی تر وجود دارد، کسانی که قصد دارند در این بازار به سود و درآمد قابل توجهی برسند و البته اعتماد بیشتر مشتریان را جلب کند باید برای ثبت برند در اهواز اقدام نمایند.

ثبت کردن یک برند تجاری در اهواز مراحل و شرایط خاصی دارد که در ادامه سعی می کنیم تمامی شرایط مورد نیاز برای ثبت برند و لوگو تجاری در اهواز را مورد بررسی قرار دهیم.

شرایط و مراحل ثبت برند در اهواز

عدم شباهت به برند ثبت شده قبلی در اهواز

یکی از اصول و دستورالعمل های اولیه و مهم ترین دستورالعمل و قانونی که برای ثبت برند و لوگو تجاری در اهواز در نظر گرفته شده است را می‌توانیم عدم شباهت نام و لوگو تجاری طراحی شده به برندهای ثبت شده قبلی بدانیم.

به عبارتی می‌توانیم بگوییم که برندی که شما برای کسب و کار خودتان در اهواز طراحی کنید به هیچ عنوان نباید شباهتی به برندهای ثبت شده قبلی در اهواز و سراسر کشور داشته باشد.

برای اینکه بتوانیم جلوی شباهت برند و لوگو تجاری خود در استان خوزستان و شهر اهواز به دیگر برندهای ثبت شده در این استان در سطح کشور را بگیرید باید حتما ابتدا تمامی استعلام بهای لازم را در مورد برند ثبت شده خودتان انجام دهید تا متوجه شوید که قبلاً نام و لوگوی تجاری شبیه به آن ثبت شده است یا خیر؟

استعلام ثبت برند تجاری در اهواز

برای اینکه بتوانید شباهت برند خود به برند ثبت شده قبلی رو متوجه شوید باید حتماً استعلام های لازم را در مورد برند و لوگو تجاری مورد نظر خود انجام دهید.

برای استعلام برند تجاری ثبت شده قبلی می توان از سامانه مالکیت معنوی ایران استفاده کنید. البته اگر زمان و تخصص کافی در این زمینه را ندارید می توانید از طریق سامانه ثبت پایدار به راحتی درخواست خود را برای استعلام برندهای ثبت شده قبلی در اهواز و در کل ایران ثبت نمایید تا متوجه شوید برند ثبت شده شما چه شباهتی دارد و می‌تواند در مراحل ثبت راحتی به صورت قانونی به ثبت برسد یا خیر؟

پس به طور کلی می توانیم بگوییم اولین و مهمترین شرایط ثبت برند در اهواز این است که برند و لوگو تجاری شما، شباهتی به برند های ثبت شده قبلی در سراسر کشورر نداشته باشد.

انتخاب نام مناسب برای برند در اهواز

در صورتی که قصد دارید برند و لوگو تجاری خود را در اهواز مورد استفاده قرار دهید باید به شرایطی که برای انتخاب نام تجاری برند و لوگو تجاری در نظر گرفته شده است دقت کافی را داشته باشید.

برای ثبت برند در اهواز باید از نام های خلاقانه و جدید استفاده کنید و استفاده از نامهای مشاهیر و اسامی خاص و نام هایی که قبلاً به ثبت رسیده و یا نام های مورد استفاده برای سازمان‌های دولتی و کشوری قابل پذیرش نیست. در صورتی که از آنها برای برند و نام تجاری خود استفاده کنید قطعاً برند شما رد خواهد شد و هزینه‌های بیشتری برای ثبت برند در اهواز متحمل خواهید شد.

پس بهتر است ابتدا تمامی استعلام های لازم را در مورد نام برند خود نیز انجام دهید و از نامهای کاملا خلاقانه و جدید برای برند تجاری خود استفاده کنید تا شانس ثبت برند در اهواز برای شما بالاتر برود.

ارائه مدارک ثبت برند و پرداخت هزینه‌ ها

بعد از اینکه یک نام مناسب برای برند خود انتخاب کردید  لوگو تجاری مناسبی برای آن طراحی کرده که به لوگوی ثبت شده ی این شباهت نداشت، باید نوع برند خود از بین برند شخصی و حقیقی و حقوقی را انتخاب کرده و سپس مدارک مورد نیاز برای ثبت برند را آماده کرده تا مراحل ثبت برند شما شروع شود.

بعد از ارائه مدارک، پرداخت هزینه‌ها می‌تواند مهمترین مرحله برای شما باشد تا برند تجاری خود را در استان خوزستان و شهرستان اهواز به ثبت برسانید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت برند

در صورتی که تمامی شرایط ثبت برند را به درستی رعایت کرده باشید، باید برند خود از بین ببرند های حقیقی و حقوقی را با توجه به شرایط و مدارک برای آن در نظر گرفته شده است انتخاب نمایید.

اگر قصد دارید برند خود را به صورت شخصی و حقیقی به ثبت برسانید باید مدارکی که در زیر گفته می شود را آماده کرده و به مراجع ثبت کننده برند‌ تحویل دهید.

کپی و تصویر مدارک شناسایی شامل شناسنامه و کارت ملی

تصویر مجوز فعالیت که می تواند جواز تاسیس و پروانه بهره‌برداری باشد.

با داشتن این مدارک است که به راحتی می توانید به نام و لوگوی تجاری خود را در مراحل مختلف به صورت شخصی و حقیقی به ثبت برسانید. اما اگر قبلا شرکت و کسب و کار خود را به صورت قانونی ثبت کرده باشید باید برای ثبت برند در اهواز به صورت حقوقی اقدام نمایید که مدارک زیر را نیازمند میباشد.

برای ثبت برند و لوگو تجاری در اهواز به صورت حقوقی باید کپی مدارک شناسایی شماره شناسنامه و کارت ملی و همچنین گفت که مجوز فعالیت که می تواند جواز کسب با پروانه بهره‌برداری باشد را ارائه نمایید.

علاوه بر این چون فعالیت شما در حال به شرکت و کسب و کار قانونی ثبت شده است باید کپی آخرین روزنامه رسمی تغییرات شرکت را نیز همراه دیگر مدارک ارائه کنید تا تمامی تغییرات ثبت شده مورد نیاز در برند شما نیز ذکر شود.

مدارک مورد نیاز برای ثبت برند در اهواز

ثبت برند لاتین و انگلیسی در اهواز

برخی از کسب و کارها در اهواز با توجه به شرایطی که برای صادرات به کشورهای مختلف دارند سعی می‌کنند تا برند و لوگو تجاری خود را در اهواز به صورت لاتین به ثبت رساند تا بتوانند از مزیت‌های صادرات به دیگر کشورها برای خدمات و محصولات خود استفاده نمایند.

برای اینکه بتوانید برند و لوگو تجاری خود را به صورت حقیقی و یا حقوقی را به صورت لاتین و انگلیسی به ثبت برسانید و از مزیت های آن برای صادرات به دیگر کشورها استفاده نمایید باید حتماً برای دریافت کارت بازرگانی معتبر اقدام نموده و کپی کارت بازرگانی معتبر خود را همراه با دیگر مدارک ثبت برند در خوزستان ارائه نمایید.

پس به عبارتی می توانیم بگوییم که در صورتی که دوست داشته باشید از اسامی که در فارسی ریشه ندارند برای نام برند خود استفاده کنید و یا بیش از ۵۰ درصد از لوگوی تجاری شما را حروف انگلیسی تشکیل داده باشد باید کپی کارت بازرگانی خود را نیز به همراه دیگر مدارک ارائه کنید و البته هزینه ثبت برند شما نیز با توجه به ثبت برند لاتین و مراحل و هزینه هایی که دارد بیشتر خواهد بود.

هزینه ثبت برند در اهواز چقدر است؟

برای اینکه بتوانید برند و لوگو تجاری خود را در اهواز به ثبت برسانید باید هزینه های مختلف ثبت برند و لوگو تجاری را پرداخت کنید که قاعدتاً این هزینه به عنوان یکی از مهمترین دغدغه‌های شرکت ها و موسساتی که قصد دارند تا برند و لوگو تجاری خود را به ثبت برسانند مطرح می‌شود.

در کشورمان متاسفانه انجام امور ثبتی مصوبه و تعرفه خاص و ثابت شده ندارد و موسسات مختلف بر اساس خدماتی که ارائه می‌کنند تعرفه های مختلفی را برای ثبت برند در اهواز در نظر می‌گیرند که هزینه های بالا در برخی از موارد با توجه به بالا رفتن هزینه و تعرفه ها ممکن است باعث انصراف افراد و کسب و کارها برای ثبت برند و علامت تجاری به صورت قانونی شود.

زمانی که شما قصد داشته باشد برند و لوگو تجاری خود در اهواز را به ثبت برسانید باید علاوه بر استعلام ثبت برند خود در سطح استان خوزستان در سطح کل کشور نیز استعلام برند خود را انجام دهید و اگر قصد داشته باشد برند خود را به صورت لاتین به ثبت برسانید باید استعلام در سطح کشور مقصد نیز انجام بگیرد تا بتوانید برند و لوگو تجاری خود را به صورت کامل و قانونی به ثبت برسانید. همه این موارد نیازمند پرداخت هزینه های جداگانه هستند که این موضوع می‌تواند در بالا رفتن هزینه ثبت برند شما تاثیرگذار باشد.

علاوه بر این شما باید هزینه ها و تعرفه های خاص و ثابت شده را نیز برای ثبت برند در سامانه مالکیت معنوی ایران پرداخت کنید و البته برخی از موسسات هزینه‌هایی را برای مشاوره انتخاب اسم و طراحی لوگوی تجاری نیز از شما دریافت می کنند.

با توجه به همه این موارد و دغدغه‌هایی که کاربران برای ثبت برند و لوگو تجاری خود داشتند تیم پایدار ثبت سعی کرده است تا تمام امور مربوط به ثبت برند در اهواز را به صورت کامل و از صفر تا صد با ارزانترین هزینه و تعرفه برای شما انجام دهد.

علاوه بر این با توجه به اینکه تمامی امور شما درسامانه پایدار به صورت کاملاً آنلاین انجام می‌شود هزینه‌های مانند ایاب و ذهاب و تشکیل پرونده و البته رفت و آمدهای اداری نیز نخواهید داشت و همین موضوع می‌تواند در کاهش هزینه های شما و بالا رفتن سود و درآمد و البته جلوگیری از اتلاف زمان تاثیر زیادی داشته باشد.

پس به عبارتی می‌توانیم بگوییم اگر قصد دارید ارزانترین هزینه ثبت برند در اهواز را پرداخت کنید باید ابتدا از طریق سامانه پایدار ثبت درخواست خود را ثبت کرده و سپس به دنبال پرداخت هزینه های ارزان برای ثبت برند خود همراه با رعایت کردن تمامی شهرهای ایران مشاوره و راهنمایی آنلاین و رایگان به صورت ۲۴ ساعته باشید.

مدت زمان ثبت برند در خوزستان چقدر است؟

در صورتی که می خواهید لوگوی تجاری را در استان خوزستان به ثبت برسانید می توانید ابتدا تمامی مدارک مورد نظر را تهیه کرده و با توجه به شرایطی که گفته شد برای ثبت برند و لوگو تجاری خود از طریق سامانه پایدار ثبت نام نمایید.

به طور معمول عملیات ثبت برند در اهواز بعد از استعلام های انجام شده و طراحی لوگو انتخاب نام جدید و خلاقانه بین دو تا سه ماه به طول می‌انجامد اما اگر از طریق سامانه پایدار ثبت کار را انجام دهید قاعدتاً با توجه به اینکه کارشناسان حقوقی باتجربه تمامی امور ثبت برند در اهواز را انجام می‌دهند هزینه‌ها و مدت زمان شما نیز کاهش می یابد.

در طول مدت زمان و انجام عملیات ثبت برند می توانید از طریق مشاوره آنلاین و رایگان به صورت ۲۴ ساعته با تیم حقوقی و کارشناسان ما در ارتباط بوده و در جریان تمامی مراحل و شرایط ثبت برند خود قرار بگیرید.

مهمترین مزیت‌های ثبت برند کدامند؟

بعد از اینکه به بررسی تمامی شرایط و مراحل و همچنین مدارک ثبت برند در خوزستان پرداختیم بهتر است نگاهی به مهم‌ترین مزیت‌های ثبت برند و لوگو تجاری در اهواز نیز داشته باشیم.

رقابت در بین کسب و کار های امروزی باعث شده تا برخی از کسب و کارها به دنبال استفاده از روش‌های ناجوانمردانه و استفاده از برند و لوگو تجاری شما برای جذب مشتریان شما بروند. در برخی از موارد نیز برند و لوگو تجاری شما در شرایط مختلف ممکن است در استان‌های دیگر مورد استفاده قرار بگیرد و در حالی که شما هیچ گونه نظارتی بر این کار نداشته باشید ممکن است مشتریان شما را برای خریداران محصولات در آن استان ترغیب نماید که این موضوع می‌تواند از نظر مارکتینگ و تبلیغات هزینه ها و ضرر های بسیار زیادی را بر روی دوش شما بگذارد.

به طور کلی برای جلوگیری از سوء استفاده رقبا و همچنین عدم شباهت عملیات برندینگ شما در با برند های دیگر سازمان ثبت شده در دیگر استان‌ها در سطح کشور باید حتماً عملیات ثبت برند در اهواز را به صورت کامل به صورت قانونی انجام دهید و فقط عملیات برندینگ در کسب و کار شما کافی نیست.

علاوه بر این در صورتی که تمامی شرایط و مراحل ثبت برند را به درستی انجام داده باشید می‌توانید نمایندگی هایی را در دیگر استان‌ها و شهرستان‌ها دایر کنید و از این طریق خدمات و محصولات خود را به دیگر استان‌های کشور نیز صادر نماید و این موضوع می‌تواند سود و درآمد بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشد.

در کنار این موارد ثبت کردن برند تجاری در خوزستان برای شما می‌تواند باعث بالا رفتن محبوبیت در نزد مردم خوزستان و شهرستان اهواز شود و در صورتی که مردم اهواز از خدمات شما وضعیت کافی را داشته باشند برای شما را بدون هیچگونه هزینه‌ای به دیگر مشتریان معرفی کند و همین موضوع می‌تواند بازاریابی پنهان را برای شما به همراه داشته باشد.

آدرس اداره ثبت برند در اهواز کجاست؟

قبل از اینکه آدرس اداره ثبت برند در استان خوزستان شهرستان اهواز را بدانید بهتر است به این مسئله توجه کنید که ثبت کردن برند از طریق شرکت ها و موسسات موجود در اهواز هیچگونه تفاوتی با ثبت کردن برند از طریق موسسات مختلفی که در تهران فعالیت می‌کنند و کارشناسان متخصص کننده سامانه آنلاین پایدار را در اختیار دارد، ندارد.

از نظر هزینه ها نیز با توجه به اینکه تمامی امور ثبتی شما را به صورت صفر تا صد و به صورت آنلاین انجام می دهد می توانیم بگوییم که برای شما تفاوتی وجود نخواهد داشت و عملیات ثبتی شما با کمترین هزینه و با انتخاب نام و طراحی لوگو تجاری مناسب توسط کارشناسان ما به پایان خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره