پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
گواهینامه ایزو

ایزو مراکز آموزشی و گواهینامه استاندارد مراکز آموزشی (ISO)

ایزو مراکز آموزشی و گواهینامه استاندارد مراکز آموزشی (ISO)

استانداردهایی برای مراکز آموزشی در نظر گرفته شده که سیستم آموزشی آن ها را کنترل می کند. ایزو مراکز آموزشی بحث اصلی این مقاله می باشد که در ادامه بیشتر برای شما می گوییم؛ شما عزیزان می توانید با مراجعه به صفحه اخذ گواهینامه ایزو پایدار می توانید از مشاوره رایگان تلفنی متخصصین پایدار بهره مند شوید.

در سامانه آنلاین پایدار علاوه بر تعریف کامل انواع گواهینامه ایزو شما می توانید به راحتی درخواست خود را برای اخذ استاندارد های ایزو و همچنین استعلام گواهینامه ایزو را انجام دهید. کارشناسان ما به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما هستند.

ایزو مراکز آموزشی

مراکز آموزشی دارای استانداردهایی هستند و می توانند گواهینامه ایزو دریافت کنند و استانداردهایی که میتوان به یک سازمان آموزشی پیشنهاد کرد و مناسب نوع فعالیت آن سازمان میباشد عبارت اند از:

  1. Iso 9001:2015
  2. Iso 10002:2018
  3. Iso 10004:2018
  4. IWA2:2007- ISO
  5. 10015:1999
  6. ISO 29990:2010

استاندادرد های دیگری نیز به عنوان ایزو مراکز آموزشی نیز وجود دارند که مقداری عمومی تر هستند و سازمان ها و مراکز درمانی و همچنین بیمارستان ها میتوانند دریافت کنند. این استاندارد ها عبارتند از:

  • ایزو  9001:2015 سیستم مدیریت کیفیت
  • ایزو 10002:2018 سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان
  • ایزو 10004:2018سیستم مدیریت رضایتمندی مشتری

استاندارد و ایزو IWA 2:2007

سیستم مدیریت کیفیت در سازمان های آموزشی: استاندارد IWA2 به مراکز آموزشی جهت برقراری ارتباط میان مفاهیم مطرح شده در استاندارد مدیریت کیفیت ایزو 9001 و فرایندهای جاری سازمان های آموزشی در طراحی و استقرار یک سیستم مدیریت کیفیت اثربخش به عنوان یکی از موارد مهم ایزو مراکز آموزشی کمک زیادی می نماید.

فواید بهره مندی از سیستم مدیریت کیفیت با رویکرد IWA2

تثبیت جایگاه سازمان آموزش دهنده در محیط اجتماعی- اقتصادی مربوط به حوزه فعالیت خود

ارتقا تصویر سازمان در جامعه و افزایش اعتماد مشتریان

اطمینان خاطر از انطباق ایزو مراکز آموزشی با الزامات قانونی و حرفه‌ای

بهبود وضعیت اقتصادی از طریق کاهش هزینه‌های ناشی از کیفیت پایین

اثبات تعهد مدیران ارشد سازمان به بهبود مداوم فرایندها و خدمات خود و ارتقا سطح علمی و فرهنگی جامعه

 

ایزو مراکز آموزشی

استاندارد ایزو 21001

بر اساس ساختار جدید استانداردهای مدیریتی (ساختار سطح بالا) در سال 2018 تدوین شده است این استاندارد راهنمای به کارگیری سیستم مدیریت کیفیت در آموزش سازمان ها می باشد ایزو 21001 موضوعات مرتبط با موسسات آموزشی را شامل می شود این استاندارد دستورات کاربردی جهت پیاده سازی را مشخص می نماید.

این استاندارد ایزو مراکز آموزشی رضایتمندی فراگیران آموزشی و سایر استفاده کنندگان را دنبال می نماید الزامات استاندارد ISO 21001 عمومی است و در هر نوع سازمان با هر اندازه ای برای حمایت از توسعه شایستگی با تعلیم ، یادگیری یا تحقیق کاربرد دارد.

استاندارد ایزو 21001 علاوه بر اجرای آن در مراکز آموزشی ، می تواند در سازمان های بزرگی که فرآیند اصلی آن ها آموزش نیست در واحد آموزش به کار گرفته شود.

مراحل دریافت ایزو

استاندارد ایزو 29993

استاندارد ISO 29993 به عنوان یکی دیگر از استاندارد های ایزو مراکز آموزشی در سال 2017 منتشر شده و یک استاندارد خدمات است که حداقل الزامات برای خدمات یادگیری رسمی آموزش بیرونی را مشخص نموده است.این استاندارد جهت ترویج درک و آگاهی فراگیران / حامیان در خصوص کیفیت،توالی و خروجی های خدمات یادگیری رسمی آموزش بیرونی می باشد.

هدف استاندارد ایزو 29993 ،کمک به تحویل خدمات فراهم کننده های خدمات یادگیری و برآورده سازی نیازهای مخاطبان یا حامیان می باشد

استاندارد ایزو مراکز آموزشی 29990

استاندارد ISO 29990 در سال 2010 به عنوان استاندارد ایزو مراکز آموزشی منتشر شده و بر یادگیری آموزشی تمرکز دارد و در مراکز آموزشی یا واحد آموزش سازمان به کار گرفته می شود این استاندارد به مراکز و اشخاصی که ارائه کننده این خدمات کمک می نماید تا بتوانند توانمندی های خود را توسعه داده و در سطح مطلوبی انتظارات مخاطبان خود را برآورده نمایند.

اخذ ایزو

استاندارد ایزو مراکز آموزشی 10015

آخرین ویرایش استاندارد ایزو 10015 به عنوان یکی از مهم ترین استاندارد های ایزو مراکز آموزشی در سال 1999 منتشر شده و شامل راهنمایی های ایجاد ، استقرار ، نگهداری، بهبود راهبردهای سیستم های آموزشی می باشد این استاندارد بطور خاص جهت برآورده سازی نیازهای آموزشی طراحی شده است .
سازمان هایی که سیستم مدیریت کیفیت خود را بر اساس استاندارد ISO 9001 استقرار نموده اند به تاثیر این استاندارد را در ارتقاء فرآیند آموزش سازمان و سامان بخشی آن آگاه می باشند و به دنبال استقرار خطوط راهنمای استاندارد ایزو 10015 می باشند.

گواهینامه ایزو مراکز آموزشی به شرح بالا بودند که کاملا برای شما شرح دادیم. در انتها از شما تقاضا داریم تا نظرات و سوالات خود را در زمینه این مقاله در انتهای آن برای ما بیان کنید. نظات شما برای ما بسیار ارزشمند می باشد. شما عزیزان می توانید با مراجعه به صفحه درخواست دریافت ایزو و ثبت شرکت می توانید از مشاوره رایگان تلفنی متخصصین خبره ی پایدار بهره مند شوید.

استعلام گواهینامه ایزو

در مورد استعلام گواهينامه ايزو باید بدانید که گواهینامه ایزو که دارای اصالت باشد باید هم از طریق CB و بالاتر از آن AB قابل پیگیری ودر اصطلاح رجیستری باشد، پس ابتدا نیاز است تا با شناخت CB یا AB که ثبت و صدور گواهینامه ایزو را انجام داده است به سایت آنها مراجعه و کد رهگیری، شماره سریال، شماره گواهینامه یا شماره رجیستری را در قسمت مربوط به استعلام گواهینامه ایزو وارد نمایند.

البته در برخی موارد استعلام بصورت ارسال ایمیل، به آدرس رسمی که توسط سایت مراجع صدور ایزو اعلام شده است، مي باشد تا اطلاعات گواهینامه ایزو دریافتی خود را به صورت کامل مشاهده نمایند.

2 دیدگاه دربارهٔ «ایزو مراکز آموزشی و گواهینامه استاندارد مراکز آموزشی (ISO)»

رضا عسکری گفت:

با سلام
شما برای دبیرستان و موسسات تقویتی کنکور پیاده سازی کدام یک از این استانداردها را پیشنهاد می کنید؟

علی پایدار گفت:

کاربر گرامی
لطفا جهت اطلاعات بیشتر با شماره 02141858000 در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره