پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
کد کارگاهی بیمه

سامانه استعلام کد کارگاهی بیمه تامین اجتماعی و دریافت کد کارگاه با کد ملی

سامانه استعلام کد کارگاهی بیمه تامین اجتماعی و دریافت کد کارگاه با کد ملی

استعلام کد کارگاهی چگونه انجام می شود؟ سامانه استعلام کد کارگاهی را چگونه می توانیم پیدا کنیم؟ دریافت کد کارگاه با کد ملی چگونه امکان پذیر می باشد؟ سامانه استعلام کد کارگاهی بیمه تامین اجتماعی کجاست و چگونه کد کارگاه بیمه را پیدا کنیم؟ از مهم ترین سوالاتی هستند که در این مطلب قصد داریم به صورت کامل به بررسی و پاسخ آن ها بپردازیم. طبیعی است که برای استعلام موجودیت یک کارگاه و قانونی بودن یا نبودن آن، استعلام شماره ثبت کارگاه الزامی است. کارگاه و یا شرکتی که به ثبت رسیده باشد، از سوی اداره ثبت شرکت، یک شماره ثبت دریافت خواهد کرد که همین شماره ثبت گواه بر قانونی بودن کارگاه می‌باشد. شماره ثبت کارگاه درواقع همانند شماره شناسنامه هر فرد است. برای استعلام شماره ثبت کارگاه باید اطلاعاتی در ارتباط با نحوه استعلام داشته باشید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در ارتباط با استعلام شماره ثبت کارگاه و روش‌های استعلام آن و همچنین مزایای آن را با شما در میان بگذاریم.

استعلام کد کارگاهی

استعلام کارگاه و یا شرکت مشخص می‌تواند توسط هر فرد حقیقی یا حقوقی که قصد دارد بنا به دلایل مختلفی مانند عقد قرارداد از موجودیت و رسمی بودن شرکت اطلاع یابد، انجام شود. به طور کلی استعلام کارگاه ممکن است به دلایل زیر اتفاق افتد:

  • صحت وجود کارگاه
  • فعالیت کارگاه
  • اطلاع از تاریخ ثبت و نوع کارگاه
  • قانونی بودن یا نبودن کارگاه
  • اطلاع از اعتبار کارگاه
  • تصمیم به خرید کارگاه

شماره ثبت کارگاه چیست؟

قبلا از اینکه بخواهید وارد سامانه استعلام کد کارگاهی شوید باید با مفهوم شماره ثبت کارگاه آشنا شوید. شماره ثبت کارگاه، شماره‌ای انحصاری است که پس از ثبت نهایی کارگاه از سوی اداره ثبت شرکت به اشخاص حقوقی اعم از کارگاه‌ها و موسسات غیر تجاری تعلق می‌گیرد تا هر یک از کارگاه‌های ثبت شده را از یکدیگر متمایز کند. برای اینکه بفهمید شرکت و یا کارگاه موردنظر شما قانونی و به ثبت رسیده است یا خیر، بهترین راه کمک گرفتن از شماره ثبت کارگاه می‌باشد. به طور کلی شماره ثبت کارگاه ویژگی‌های زیر را دارد:

  • راه شناسایی هویت کارگاه می‌باشد.
  • کاگاه‌های بدون شماره ثبت، کارگاه‌های غیر مجاز شناخته می‌شوند.
  • شماره ثبت کارگاه ثابت و بدون تغییر است.
  • به نوعی شناسنامه کارگاه به حساب می‌آید.
  • شناسایی کارگاه با شماره ثبت آن تا زمانی که کارگاه دایر باشد، امکانپذیر است.

استعلام کد کارگاهی بیمه تامین اجتماعی

 

سامانه استعلام کد کارگاهی

 

برای استعلام کد ثبت کارگاه از طریق سامانه استعلام کد کارگاهی لازم است پیش از هرچیز نام کارگاه موردنظر را به طور کامل در دست داشته باشید. در دست داشتن نام کامل کارگاه علاوه بر تسریع در استعلام کد ثبت کارگاه، امکان خطا را نیز تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

پس از آگاهی نسبت به نام کارگاه وارد وب سایت http://www.ilenc.ir شوید.

پس از ورود به این وب سایت می‌توانید با وارد کردن نام کامل کارگاه در فیلد «نام شخصیت» که منظور همان شخصیت حقوقی و کارگاه می‌باشد و سپس زدن کلید جستجو به اطلاعاتی کلی در ارتباط با کارگاه مورد نظرتان، از جمله شماره ثبت کارگاه دست یابید.

با توجه به شرایط ثبت شرکت و همچنین برند های حقیقی و حقوقی در صورت داشتن محوز فعالیت رسمی در یک زمینه، امور ثبتی شما با ارائه آن مدارک در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود.

 

از طریق فرم بالا می توانید به راحتی درخواست ثبت شرکت خود را ثبت نموده و با مجوز های دریافت شده به راحتی شرکت و کسب و کار خود را به ثبت برسانید.

ثبت شرکت آنلاین

استعلام کد کارگاهی با کد ملی

از دیگر راه‌های استعلام کد کارگاهی با کد ملی مراجعه به وب سایت‌های irsherkat.ssaa.ir یا rooznamehrasmi.ir می‌باشد. در این وب سایت ها نیز می‌توانید با وارد کردن شماره ملی و نام شرکت به شماره ثبت شرکت و اطلاعات دیگر در رابطه با آن دست یابید.

دقت داشته باشید که در صورت وارد کردن بخشی از نام کارگاه، تعداد نتایجی که موتور جستجوی سایت به شما نشان خواهد داد بیشتر خواهد بود و پیدا کردن کارگاه مورد نظر از بین نتایج زیاد کار دشوارتری است. پس برای تسریع در سرعت استعلام شماره ثبت کارگاه از درست و کامل بودن نام کارگاه اطمینان حاصل فرمایید.

اطلاعات دیگری که پس از استعلام شماره ثبت کارگاه از طریق وب سایت گفته شده در دست خواهید داشت عبارتند از:

  • مرجع ثبتی شخصیت حقوقی یا کارگاه
  • شناسه ملی کارگاه
  • تاریخ تاسیس کارگاه
  • تاریخ آخرین بروز رسانی (که منظور تاریخ ثبت آخرین تغییرات کارگاه است)
  • نام کامل کارگاه
  • نوع کارگاه (اعم از سهامی خاص، با مسئولیت محدود، موسسه غیر تجاری و …)
  • شماره ثبت کارگاه
  • اداره کل ثبت کننده
  • واحد ثبتی ثبت کننده
  • کد پستی کارگاه
  • محل اقامت قانونی
  • وضعیت کارگاه

کد ثبت کارگاه چند رقمی است؟

هنگام استعلام کد ثبت کارگاه دقت داشته باشید که تعداد ارقام شماره ثبت کارگاه می‌تواند بسته به زمان تاسیس کارگاه‌ها متفاوت باشد. بدین صورت که کارگاه‌های بسیار قدیمی شماره ثبت 3 رقمی داشته، کارگاه‌های نسبتا قدیمی‌تر که سال تاسیس آن‌ها به دهه 50 تا 70 شمسی بازمیگردد شماره ثبت 4 رقمی دارند و کارگاه‌هایی که بعد از دهه 70 به ثبت رسیده‎اند معمولا شماره ثبت 6 رقمی دارند.

در مراحل ثبت برند یکی از مهم ترین مدارکی که نیاز دارید، استفاده از مجوز های دریافت شده که می تواند جواز تاسیس یا پروانه بهره برداری باشد. در تمامی این مراحل کارشناسان پایدار ثبت به شما کمک می کنند تا با ارزان ترین هزینه مراحل ثبتی و استعلام های مربوط را انجام دهید.

خدمات ویژه ای در سامانه پایدار ثبت برای اخذ ایزو 17025 و ثبت شرکت مواد غذایی در نظر گرفته شده است. برای استفاده از این خدمات کافی است وارد صفحه مربوط به این خدمات شده و فرم های مرتبط با آن ها را پر کنید. کارشناسان پایدار ثبت به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات در زمینه های مختلفی ثبتی و درخواست ایزو هستند.

مزایای استفاده از سامانه استعلام کد کارگاهی

  • بررسی نوع کارگاه

با گرفتن استعلام کد ثبت کارگاه می‌توانید از نوع کارگاه مورد نظر اطلاع یابید. نوع کارگاه اعم از سهامی خاص، با مسئولیت محدود، موسسه غیر تجاری و … می‌باشد.

  • بررسی محل کار کارگاه

از دیگر مزایای استعلام شماره ثبت کارگاه می‌توانیم به فهمیدن محل کار کارگاه اشاره کنیم. هنگامی که از طریق سایت ilenc اقدام به استعلام شماره ثبت کارگاه می‌کنید، اطلاعات دیگری از قبیل تاریخ تاسیس کارگاه، کد پستی کارگاه، وضعیت کارگاه و همچنین آدرس کارگاه نیز در اختیارتان خواهد گذاشت.

  • بررسی قانونی بودن کارگاه

همانطور که گفتیم کد ثبت کارگاه می‌تواند نشان‌دهنده قانونی بودن ثبت آن باشد. پس کارگاهی که کد ثبت نداشته باشد کارگاه قلنونی نخواهد بود. با مراجعه به سایت‌های گفته شده برای استعلام کد ثبت کارگاه می‌توانید از به ثبت رسیدن یا نرسیدن کارگاه در اداره ثبت آگاه شده و به قانونی بودن یا نبودن آن پی ببرید.

امکان تغییر شماره ثبت کارگاه وجود دارد؟

شماره ثبت کارگاه که از طریق سامانه استعلام کد کارگاهی به دست آمده است، بر خلاف شناسه ملی آن، در شرایطی خاص قابل تغییر است. این تغییر زمانی می‌تواند اتفاق بیفتد که کارگاه ثبت شده تغییر آدرس دهد و این تغییر آدرس طوری باشد که حوزه ثبتی شرکت نیز تغییر پیدا کند.

مثلا کارگاهی که در تهران واقع شده باشد و در حوزه ثبتی شهر تهران نیز به ثبت رسیده باشد، اگر به هر دلیلی قصد انتقال به شهری غیر از تهران (شهرهای اطراف تهران و یا شهرهایی در استان‌هایی غیر از تهران) را داشته باشد، شماره ثبت آن تغییر خواهد کرد. اما دقت داشته باشید که تغییر شماره ثبت کارگاه هیچ گونه خلل و تغییری در مجوزها، شخصیت حقوقی و یا صلاحیت‌های آن ایجاد نخواهد کرد.

بعد از اطلاعاتی که در مورد سامانه استعلام کد کارگاهی و همچنین دریافت کد کارگاه با کد ملی به دست آوردید بهتر است بدانید که پایدار ثبت به عنوان اوین سامانه آنلاین ثبتی در سراسر کشور خدمات مختلف و متنوعی را در زمینه ثبت برند و ثبت شرکت و همچنین طراحی لوگو تجاری یا دریافت کارت بازرگانی به شما ارائه می کند و شما با استفاده از این خدمات که همگی به صورت کاملاً آنلاین انجام می شوند می توانید به راحتی از مزیت های بسیار زیادی در کسب و کار خودتان بهره مند شوید.

ثبت شرکت آنلاین

اگر قصد دارید اطلاعاتی در مورد هر یک از موارد زیر به دست آورید یا اینکه هزینه ثبت برند و دیگر مواردی که برای ثبت برند و ثبت شرکت مهم است را به دست آورید حتما بر روی هر مقاله کلیک کرده و یا مقالات بلاگ پایدار ثبت را مشاهده کنید. شرایط جدیدی برای ثبت شرکت در مناطق آزاد برای کسب و کار ها به وجود آمده است که پیشنهاد می کنیم حتما این مقالات را هم مطالعه بفرمایید.

با مطالعه مقالاتی که در مورد شرایط ثبت برند و دیگر مقالات آموزشی که در مورد ثبت برند و ثبت شرکت برای شما آماده شده است به راحتی می توانید تمامی موارد ثبتی مربوط به کسب و کارتان را خودتان به راحتی انجام دهید و در صورتی که قصد داشتید در هر کدام از این زمینه ها فعالیتی داشته باشید با بهره مندی از خدمات ویژه پایدار ثبت در هزینه ها و زمان خود صرفه جویی قابل توجهی به وجود بیاورید.


سوالات متداول:

دریافت کد کارگاه با کد ملی چگونه امکان پذیر است؟

برای اینکار می توانید وارد وب سایت مورد نظر شده و اطلاعات خود را همراه با شماره فعالسازی وارد نمایید.

استعلام شماره کارگاه بیمه تامین اجتماعی چگونه امکان پذیر است؟

برای استعلام شماره کارگاه بیمه تامین اجتماعی باید وارد وب سایت https://www.ilenc.ir شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره